VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

Kommentoitu viesti

Timo

#925 Re: Re: Re: Re:

30.07.2012 08:41

#923: - Re: Re: Re:

Tässä adressissa on kyse kokoomuksen Kataisesta ja kumma kyllä perussuomalaisilla pyritään koko ajan pois asiasta, Kataisesta,ihan kuin adressit.com olisi  IPU-alusta? Onko näin?

Puolueesta riippumatta ministerien kelpoisuudesta annettu lakia , ministerin tulee olla rehelliseksi tunnettu henkilö vai miten se nyt laissa onkaan tarkasti ,pitäisi mielestäni vastaisuudessa soveltaa siten ettei ainakaan ministeriksi voida nimittää henkilöä,jolla on rikostausta, olipa rangaistus "hyvien veljien avulla" mikä tahansa. Sittenpähän ei puolueiden johdossakaan olisi  tunnetusti epärehellisiä henkilöitä.

Kansalaisaloite ei mielestäni korvaa sitä ettei Suomessa vielä ole perustuslakituomioistuinta. Hyvävelijärjestelmä ei kuole ilman radikaalimpaa muutosta. Itse perustuslakivaliokunnan puheenjohtajina ( kaalimaan  vartijapukit) toimineet Sasi, Niinistö ja Koskinen eivät ole hyvävelijärjestön jäseninä puolueettomia perustuslakituomionistuinasiassa.

Vastaukset

Vieras

#931 Re: Re: Re: Re: Re:

2012-07-30 14:20:33

#925: Timo - Re: Re: Re: Re:  

" Kansalaisaloite ei mielestäni korvaa sitä ettei Suomessa vielä ole perustuslakituomioistuinta. Hyvävelijärjestelmä ei kuole ilman radikaalimpaa muutosta. Itse perustuslakivaliokunnan puheenjohtajina ( kaalimaan vartijapukit) toimineet Sasi, Niinistö ja Koskinen eivät ole hyvävelijärjestön jäseninä puolueettomia perustuslakituomionistuinasiassa.".

Nimenomaan.  Perustuslakituomioistuin on useimmissa niin sanotuissa länsimaalaisissa demokratioissa. Nyt kansanedustajat itse arvioivat tekojensa laillisuutta.