VETOOMUS JYRKI KATAISEN EROTTAMISESTA

Kommentoitu viesti

Santeri

#905 Juuri niin

28.07.2012 20:45

Mikä on se väylä, mitä kautta oikeus tapahtuu ja hallitus kaatuu?
Hyväveli verkosto tuntuu niin vahvalta, että kai se olisi täydellisen vallankumouksen paikka?
Siihen taas tarvittaisiin sisua joka kai kuoli talvisodassa...

Kansalla on siis ansaitsemansa johtajat?

Vastaukset

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2012-07-29 04:20:23

Timo

#908 Re: Juuri niin

2012-07-29 09:39:10

#905: Santeri - Juuri niin

Netinhän  pitäisi olla se väline,jolla tämän ajan vallankumouksia käydään. Mutta jos adresseissa kuten tässä mennään vuodattelemaan "lapsellisuuksia", vallankumous loppuu alkuunsa. Kataisen eroa vaativalla Raidalla  tuntuisi olevan jatkotoimenpiteitä,jotka haluaisi moni varmaan kuulla. Niin ja jos kerran IPU on se parempi vaihtoehto kuin PS, niin heillä pitäisi myös olla "välineet ja toimintasuunnitelma" hallituksen kaatamiseksi, mitä kuitenkin uskallan epäillä.

Mitä tapahtuu sitten Kreikan konkurssin jälkeen? Suomi menettää heti 5,4 miljardia, mutta kokonaisarviot seurauksista-esimerkiksi Itävallalle joka on myös pieni kolmen a:n maa, on laskettu 40  miljardiksi. Jyrki ja Jutta tuskin  silloin enää jäävät syyteltäviksi ministereiksi ja poistuvat itse näyttämöltä suomalaiseen tapaan.  Samalla Paula Risikonkin pitäisi kantaa vastuunsa narkolepsiarokotuksien uhreista ja jättää ainakin ministerin virkansa. Ministeri ei voi hyväksyä lääketehtaan  sopimusta, jossa lääkefirma vaatii vastuuvapautta. Vastuu jäi Risikolle itselleen.

Santeri:Kansalla on siis ansaitsemansa johtajat?

Vallankumouksessa vallankumoukselliset ovat itse syyllisiä tilanteeseen, koska he itse  mahdollistavat vallan pitäjien tekemät vääryydet. Siksi itsekritiikki on tärkeää. Miksi suomalaiset eivät  ole ryhtyneet vaatimaan Risikon eroa. Syytä olisi ja muualla näin tehtäisiin. Nyt Kokoomus vielä "ilkkuu" me kannamme vastuun! Tottahan on että mediat ovat kokoomuksen hallinnassa ja jopa suurelta osin omistuksessa, mutta netti on rajaton vaikka vallanpitäjä  pyrkii sitä koko ajan  rajoittamaan.