KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#387 Re: Ihmettelen

17.12.2010 22:12

#386: Rivijäsen - Ihmettelen 

Ei savua ilman tulta. Mahdoitko pikaluvulla perehtyä tässä viestiketjussa "nettihysteriaan" johtaneisiin syihin? Ei kannattaisi tehdä liian pikaisia johtopäätöksiä pikaluvun perusteella. Totuuden julkituloko se vahingoittaa yhdistystä? Eiköhän se ole seuraus pikemminkin kuin syy.

Syyt ovat tulleet kyllä esille tässä viestiketjussa mistä tässä "nettihystriassa" on kyse.

Siis kannatat sitä, että lakaistaan ongelmat maton alle? Siellä maton alla taitaa olla jo niin paljon tavaraa, ettei sinne enää mahdu enempää. 

Toivon kuitenkin, että pysyt jäsenenä tästä hysteriasta huolimatta ja pidät kissojen asiat ensisijalla niinkuin me muutkin tällä "hysterialla" pyrimme pitämään.

Vastaukset

Rivijäsen
Vieras

#390 Re: Re: Ihmettelen

2010-12-18 12:38:06

#387: Vieras - Re: Ihmettelen 

Kyllä toki pysyn jäsenenä, sillä kissathan ne ovat tässä pääasia ja mikäli olen oikein ymmärtänyt kirjoittelua, linja on edelleen, että villit nukutetaan, mutta muita otetaan talteen tilanteesta riippuen. Se, mitä ihmettelen, on ihmissuhteiden vatvominen ja pyörittely niin että se hämärtää itse pääasian eli minkä tähden yhdessä toimitaan! Varmaankin nuorina (?) työssäkäyvinä ihmisinä tiedätte, että työyhteisössäkin saattaa tämä hysteria ja syntipukin etsiminen lähteä liikkeelle.  Henkilöstöasiat on yhteisön sisäisiä, enkä ymmärrä, miksi tätä pyykkiä pitää julkisesti pestä. Ei kai kenenkään tarkoitus ole luoda ulospäin huonoa kuvaa tästä yhdistyksestä! Siinä vahingoitetaan itse asiaa eli kissojen talteenottoa ja sijoittamista.