Vaatimus julkishallinnon laitoksille yhteistyön lopettamisesta Kustannusosakeyhtiö Koivuniemen kanss

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#55 Re: Vastine firman sivulla

15.12.2010 01:38

#53: - Vastine firman sivulla 

Tuo Koivuniemen vastaus nimenomaan vahvistaa hänen häiriintyneisyytensä, piiriläiset eivät näköjään sitä itse näe vaikka tänne piti sitä tulla puolustamaan. Tulitko omasta tahdosta vai Tapanin kehoituksesta?

Vastaukset

Vieras
Vieras

#57 Re: Re: Vastine firman sivulla

2010-12-15 15:09:26

#55: Vieras - Re: Vastine firman sivulla 

En todellakaan ole firman tai kyseisten henkilöiden kanssa missään tekemisissä, asun ihan toisella puolella suomea.

Kyseinen vastine vain ei vaikuuta minua kyseisen henkilön HÄIRIINTYNEISYYDESTÄ tai SEKAVUUDESTA, kuten täällä väitetään. Ja kuinka joku sekava häiriintynyt voisi tehdä tuottavaa liiketoimintaa, johtamaan työyhteisöä tuottavasti, muodostaa pysyviä asiakassuhteita ja ennenkaikkea pitämään asiakkaansa?

Olen itse ollut töissä yrityksessä, jossa rajusti painostettiin isojen tuntimäärien tekemiseen ja toimitusjohtajan arvomaailma oli kokolailla omituinen. Pidin työstä, työkavereista jne. mutta ei yrityksessä voinut töissä olla. Miten tuossa yrityksessä sitten viihdytään?

Veikkaan vaan asiasta enempää tietämättä, että koko jutun takana on joku ylipainoinen, tunnustavan kristillisyyden punaisena vaatteena ottava äm... naishenkilö, jolla meni herne nokkaan, kun toiset onnistuivat firman yhteisessä kuntokuurissa ja luulee, että häntä ei pidetty minään kun ei samassa itse onnistunut...