KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Mira Tolvanen
Vieras

#240 Olen kuullut...

10.12.2010 20:48

että kerran aikaisemmin on valittu joku muu puheenjohtajaksi kuin Terttu Kanervo ja sitä kesti vain muutaman kuukauden. Terttu järjesti heti pian itsensä takaisin valtaistuimelle.

Edellisessä kokouksessa Terttu Kanervo ei olisi millään halunnut suostua lappuäänestykseen uudesta puheenjohtajasta tai yleensä hallituksen jäsenistöstä.
Hän tokaisi: "minusta tämä hallitus tässä on aivan toimiva ja saa jatkaa".

Onneksi lappuäänestys toteutettiin ja saatiin toinen puheenjohtajaehdokas. Seuraavaksi kuitenkin Terttu kävi keskustelua uuden ehdokkaan kanssa ja sai hänet luopumaan ehdokkuudesta. Taisi oven takana tapahtua jopa uhkailua.

Ylimääräistä vuosikokousta ei Terttu Kanervo halua järjestää - arvaatte varmaan miksi.
Mutta onneksi jäsenille voi laittaa tiedotteen asiasta ja toivoa mahdollisimman monen osallistumista...

Vastaukset

Vieras
Vieras

#270 Re: Olen kuullut...

2010-12-11 12:02:24

#240: Mira Tolvanen - Olen kuullut... 

Kylläpäs puhut taas omaan pussiisi, Mira! Olitko aikaisemmin, vuosia sitten mukana kokouksessa vai ovatko huhupuheita? Viime vuosikokouksessa minä en estänyt toista ehdokasta, jota vaimonsa ehdotti puskasta pj:ksi. Hallitukselle ei ollut puhuttu mitään. Ei se ole normaalia käytöstä, vaan salailua. Onko sinulle niin tärkeätä, että ihmiset vaihtuvat vai se, että asioita hoidetaan. Pj.