Irtisanoutuminen Hurtigin kaltoinkohtelusta

Kommentoitu viesti

Timo Aho
Adressin tekijä

#177 Adressin keskustelusta

04.05.2012 09:39

Pyydän keskustelijoita puolin ja toisin pohtimaan, mitä tänne kirjoittaa.

Tämä on adressi ja tänne sopivat adressiin liittyvät suorat kommentit tai kysymykset. Sen sijaan täällä ei ole tarkoitus pitää palopuheita tai huudella nimimerkin takaa mitä tahansa loukkauksia. Vapaampaa keskustelua varten on olemassa Suomi24-foorumi.

Kärkevimpien kommenttien kirjoittajia kehotan kirjoittamaan reilusti omalla nimellä. Jos ei tähän ole valmis, on parempi jättää kommentti lähettämättä.

Erityisesti jos jollakulla on jotain hampaankolossa minun toiminnastani esim. hengellisessä mielessä, kehotan ottamaan Kristuksen kirkkolain mukaisesti minuun suoraan yhteyttä:
http://www.kotimaa24.fi/oma-sivuni?view=profile&uid=4795

Minulla on adressin luojana mahdollisuus poistaa keskustelun viestejä. Saatan turvautua siihen laajastikin, jos koen keskustelun jatkon asiattomaksi tai halveksuvaksi.

Vastaukset

Timo Aho
Adressin tekijä

#180 Re: Adressin keskustelusta

2012-05-04 10:22:49

#177: Timo Aho - Adressin keskustelusta

Siivosinkin keskustelua saman tien. Haluan antaa adressin allekirjoittajille "allekirjoitusrauhan". Yritin olla tasapuolinen ja poistaa eri kantoja esittävien ylilyöntejä. Jos koet että keskustelussa on vieläkin loukkaavia, syyttäviä tai muuten asiattomia viestejä, ota yhteyttä minuun mielellään sähköpostitse.

Ihmettelijä

#186 Re: Adressin keskustelusta

2012-05-04 11:43:22

#177: Timo Aho - Adressin keskustelusta

Aina painotetaan että pitäisi saada keskustella enemmän. Olin mielestäni kommentoinut adressia, sen leveää sanamuotoilua ja mihin se mahdollisesti johtaa. Irtisanoudutaan negatiivisesta kirjoittelustakin. Ajattelin että Johannasta tehdään pyhimys jota ei saa missään muodossa kritisoida. Se johtaa sitten siihen että hänen tutkimustakaan, tai lähinnä toimintatapoja, ei saa kritisoida. Pelkäsin että se johtaa keskustelun tukahduttamiseen ja sensuuriin. En kuitenkaan odottanut että se toteutuu näin äkkiä.

Soisin adressin tekijälle vähän kypsyyttä, että hän kestäisi keskustelun jossa kaikki ei ole samaa mieltä hänen kanssaan. En ymmärrä miksi jollakin olisi hengellisessä mielessä jotakin hampaankolossa hänen toiminnasta. Kuulostaa kuitenkin itsevarmalta uhittelulta kun kehottaa ottamaan suoraan yhteyttä. Jos joku haluaa kirjoittaa julkisesti hän kestäköön julkiset palautteet.

"Mutta jos sinun veljes rikkoo sinua vastaan, niin mene ja nuhtele häntä kahden kesken yksinänsä. Jos hän sinua kuulee, niin sinä olet veljes voittanut."

En koe että adressin tekijä rikkoo minua vastaan vaikka hän kirjoittaisi julkisesti nettiin mitä vaan. Ei hän tunne minua enkä minä häntä. Voin, sen sijaan, vastata julkisesti hänen julkisiin kirjoituksiin. Luther, esim., vastasi julkisesti sen ajan kirkonmiesten julkisiin linjauksiin. Tuskinpa kävi kaikkien luona ensin puhuttelemassa ennen kuin vastasi julkisilla kirjeillä. Kaipaako adressin tekijä suoria yhteydenottoja että voi seuraavaan Kotimaa24-blogiin kirjoittaa että 'Hoitokokoukset elää!'?

En hyväksy että JH:ta kiusataan.