Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Vieras

#2573 JUMALA ON LUVANNUT MUUTTAA JUUTALAISTEN SYDÄMEN JA PESTÄ HEIDÄT SAASTAISUUKSISTAAN

21.04.2012 13:31

ME USKOMME JUMALAN LUPAUKSIIN, SIUNATKAA ISRAELIA RUKOILLEN, ETTÄ LUPAUKSET KIVISYDÄMEN MUUTTAMISESTA LIHASYDÄMEKSI TOTEUTUISIVAT.

http://www.google.com/url?source=imglanding&ct=img&q=http://www.richards...

Vastaukset

Vieras

#2574 Re: JUMALA ON LUVANNUT MUUTTAA JUUTALAISTEN SYDÄMEN JA PESTÄ HEIDÄT SAASTAISUUKSISTAAN

2012-04-21 13:32:56

#2573: - JUMALA ON LUVANNUT MUUTTAA JUUTALAISTEN SYDÄMEN JA PESTÄ HEIDÄT SAASTAISUUKSISTAAN

Raamattu selittää itse itseään, kannattaa aina verrata usempia kohtia samasta asiasta, ja paneutua sen ymmärtämiseen, mitä sanassa oikeasti kerrotaan.

Myös tämä kohta selittää lisää em. asiaa:

23 Eivät myöskään he enää saastuta itseänsä kivijumalillaan, iljetyksillään eivätkä millään rikkomuksillansa, vaan minä vapautan heidät kaikista asuinpaikoistaan, joissa ovat syntiä tehneet, ja puhdistan heidät. Ja he ovat minun kansani, ja minä olen heidän Jumalansa.
.
Tästä näemme heti, että kyseessä ei ole nyky-Israel.
.
Kivijumalat viittaavat tietysti epäjumalan palvontaan (seksi, huumeet, alkoholi, raha, valta, new age, okkultismi jne).
Iljetykset ja kaikki rikkomukset sisältävät osin epäjumalanpalvontaa, osin esim. väkivaltaa ja valheita ja väärinkäytöksiä arabeja kohtaan, samoin Israelin aborttitehtailua.
.
Näemme siis, että kaikki tämä, mikä on Jumalalle kauhistus, rehottaa ylen runsaana Jumalan valitussa kansassa tänä päivänä. Tämä raamatun kohta ei siis voi koskea nykyaikaa, vaan jotain tulevaa aikaa. Mutta Jumala lupaa tässä kohtaa myös puhdistaa kansansa, niin että siitä todella tulee Jumalan kansa, JUMALALLE PYHITETTY= JUMALALLE EROTETTU KANSA.
.
.
.
.
24 Minun palvelijani Daavid on oleva heidän kuninkaansa, ja heillä kaikilla on oleva yksi paimen. Ja he vaeltavat minun oikeuksieni mukaan ja noudattavat minun käskyjäni ja pitävät ne.
.
Kuka onkaan tämä Daavidin suvun Kuningas, kuka on se Paimen, jolloin Israelilla on vain YKSI Paimen, jota he seuraavat??
.
Hän on tietysti Jeshua, Israelin Messias. Hän on Israelin Kuningas, kuten Pilatus kirjoitti ristin päälle, mutta juutalaiset sanoivat, ei hän ole meidän kuninkaamme, ja hylkäsivät Hänet.
.
Mutta tämäkin kohta on ihana raamatun profetia: kerran vielä Jeesus on oleva Israelin kuningas. Kerran vielä kansa nöyrtyy, kansan jäännös nöyrtyy sotien hirveitten vaiheitten kautta, ja ottaa vastaan Messiaansa.
.
Kun Jeesus on heidän Lunastajansa ja kuninkaansa, silloin kansa noudattaa Pyhässä Hengessä Jumalan oikeuksien ja käskyjen mukaan, eikä vaella enää aseitten, väkivallan ja oman viisautensa mukaan.
.
.
.
.
25 He saavat asua maassa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille ja jossa teidän isänne ovat asuneet. Siinä saavat asua he, heidän lapsensa ja lastensa lapset iankaikkisesti, ja minun palvelijani Daavid on oleva heidän ruhtinaansa iankaikkisesti.
.
Amen. Näin on kerran tapahtuva. Huomaa erityisesti sana "iankaikkisesti" ja "iankaikkisesti".
.
Tästä näemme, että kyseessä ei ole tätä aikaa koskeva profetia, vaan se viittaa iankaikkiseen Liittoon Jeesuksen sovitusuhrin kautta. Tuhatvuotisesta Valtakunnan kautta Israelin jäännös tulee siirtymään Taivaallisen Jerusalemin asukkaiksi, ja siellä Jeesus on Iankaikinen Ruhtinas.
.
Jumalalle tuhat vuotta on kuin yksi päivä, ja Hänen aikaperspektiivinsä on totaalisesti toinen kuin meillä. Israel on Hänen Valittu Kansansa iankaikkisesti, mutta me täällä hätähousuilemme, että Tuhatvuotista Valtakuntaa tai Taivaallista Jerusalemia koskevien lupausten on täytyttävä "nyt mulle heti!".
.
.
.
.
26 Minä teen heidän kanssansa rauhan liiton-se on oleva iankaikkinen liitto heidän kanssansa-istutan ja runsaasti kartutan heidät ja asetan pyhäkköni olemaan heidän keskellänsä iankaikkisesti.
.
Kuten edellä. Jumala puhuu iankaikkisesta liitosta.  Ja milloin Jumalan Pyhäkkö, Jumalan Kirkkaus laskeutuu maan päälle?
Milloin alkaa Tuhatvuotinen Valtakunta?
.
.
.
.
27 Minun asumukseni on oleva heidän yllänsä, ja minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
. Tästä näemme heti, että kyseessä ei ole nyky-Israel. He eivät ole vastaanottaneet Jumalaa Jumalanaan, eivätkä Jeesusta Herranaan. Jumalan Kirkkauden ja Pyhyyden asumus tulee olemaan vasta pyhittyneen, Jumalalle erotetun Israelin jäännöksen yllä, joka on Jumalan pappiskansa ja tuo Jumalalleen kunniaa. . . . .
28 Ja pakanakansat tulevat tietämään, että minä olen Herra, joka pyhitän Israelin, kun minun pyhäkköni on heidän keskellänsä iankaikkisesti."
.
Tässä sana "pakanakansat" on goy  (monikko go´ym), eli se tarkoittaa ei-juutalaisia kansoja. Sana ei tarkoita syntisiä, Jeesusta vailla olevia, kuten länsimainen sana "pakana" tarkoittaa.
.
Eli myös ei-juutalaiset pelastuneet saavat nähdä, kuinka myös uppiniskainen Israel on tuhansien vuosien taistelun jälkeen nöyrtynyt Jumalan väkevän käden alle. Se on Jumalan suvereeni ihme, mitä muut kansat eivät ole aina jaksaneet uskoa.
.
Myös Israel on viimein astunut Jumalan iankaikkiseen liittoon Yeshuassa Messiaassa. Messias on juutalaisista ja juutalaisille Hän ensin ilmestyi, juutalaisten kautta Hänet uhrattiin sovitusuhriksi, niin että iankaikkinen Pelastus on juutalaisista.
.
Tämän raamatunkohdan mukaan ensimmäiset ovat tulleet viimeisiksi. Juutalaisille tarjottiin pelastusta ensimmäisinä, he ottavat sen vastaan viimeisinä, kerran tulevaisuudessa. Jumalan Pelastussuunnitelma täyttyy, ja alkaa iankaikkinen ilo Messiaan hääpöydässä.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…