Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Luther: EI KIITOS!

#2373 Sama meno jatkuu: LUTHER VOI HYVIN TÄNÄKIN PÄIVÄNÄ!

12.04.2012 00:03

Täälläkin palstalla on näitä luttereita enemmän ja vähemmän.
Jatkuvasti kirjoitetaan, että 2/3 osa juutalaisista tapetaan jne...heidän pienet lapsensa murskataan heidän silmäinsä edessä, heidän talonsa ryöstetään, ja heidän vaimonsa raiskataan.
Tämäkö on Israel-ystävyyttä,ainakin ns. ketunhäntä on kainalossa?

Vastaukset

Luther: EI KIITOS!

#2374 Re: Sama meno jatkuu: LUTHER VOI HYVIN TÄNÄKIN PÄIVÄNÄ!

2012-04-12 00:04:56

#2373: Luther: EI KIITOS! - Sama meno jatkuu: LUTHER VOI HYVIN TÄNÄKIN PÄIVÄNÄ!

Pyhä Henkikö Lutherissa toimi/toimii?

Vai armon Henki?

Vieras

#2380 Re: Sama meno jatkuu: LUTHER VOI HYVIN TÄNÄKIN PÄIVÄNÄ!

2012-04-12 02:00:51

#2373: Luther: EI KIITOS! - Sama meno jatkuu: LUTHER VOI HYVIN TÄNÄKIN PÄIVÄNÄ!

Kyllä, se on mitä suurinta rakkautta, se on ehdotonta rakkautta.

Nuoleskelu ja lirkuttelu johdattaa juutalaiset helvettiin.

Toden puhuminen heidän asemastaan iankaikkisen elämän suhteen ON rakkautta.

Minä rakastan heitä niin paljon, että haluan heidän pääsevän iankaikkiseen elämään ja taivaaseen Yeshuan ja Adonain luo. MINÄ VÄLITÄN HEISTÄ!

Nuoleskelijat ja lirkuttelijat haluavat, etteivät juutalaiset loukkaannu heihin NYT, mutta eivät välitä siitä että juutalaiset joutuvat helvettiin, iankaikkiseen kadotukseen.

Kumpi sinusta olisi parempi?

Jos melot jokea, ja kaveri rannalta sanoo: "onpa sulla hieno kanootti, ja kylläpä sulla on makeet verkkarit!"

Vai että kun melot sitä jokea, niin kaveri rannalta jättää lirkuttelut ja nuoleskelut, ja huutaa sen sijaan suoraa huutoa:

" HEIII, APUAAAA, SÄ MELOT SUORAAN PUTOUKSEEN!!!  MELO HETI RANTAAN!!!   APUAA, TULKAA AUTTAMAAN, TOI HULLU MELOO SUORAAN PUTOUKSEEN, SE KUOLEE JUST, JOS ME EI VEDETÄ SITÄ POIS VIRRASTA!!!"

Sitä paitsi tuo "2/3 juutalaista hävitetään jne" ON raamatusta, ei sitä kukaan ole itse keksinyt. Muistaakseni siinä sanotaan, että Jumala hävittää 2/3, eli ne, jotka eivät vastaanota Jeesusta Messiaanaan. 1/3 kääntyy Jeesuksen puoleen, ja ottaa hänet vastaan Messiaanaan. Olisiko Sakariaan kirjan 9. luvun lopussa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…