VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

ja muka rohkeita

07.04.2012 21:15

eI USKOISI,ETTÄ SUOMALAISET MIEHET ON NOIN PELKUREITA SUSIA KOHATAAN.EIHÄN TÄÄLLÄ SIIS OLE MIEHIÄ ENÄÄ.AINAKIN NUO METSÄMIEHET VAIKUTTAVAT TOSI RAUKOILAT.JOTAIN SUTTA PELKÄÄNÄT.EIPÄ OLE ENNEN MOISTA PELKURUUTTA NÄYTTÄNEET KUIN SUSIA KOHTAAN.

Vastaukset

metsästäjänainen

#3026 Re:

2012-04-07 23:28:00

#3025: ja muka rohkeita -

Taidat olla käsittänyt pikkaisen väärin. Minä olen 21-vuotias nainen pohjanmaalta, omistan 2 ajokoiraa, metsästys on meidän yhteinen harrastus. Elämässä pahin pelkoni on se että koirani tapetaan, että susi raatelee ne minun silmieni edessä. Susia en pelkää, mutta aina ei kerkeä väliin, liian usein ei kerkeä ja koira jo kuollu. Olen kuullut tapauksia, jossa omistaja on kerenny väliin, mutta harvemmin niin käy. En tiedä välittääkö kukaan koiristaan, mutta minulle ne ovat tärkeimpiä ja en tahtoisi viedä niiltä metsästys retkiä, raitista ilmaa, liikuntaa ja onnellisuutta.

Oletteko nähneet ajokoiran metsästysreissun jälkeen? Väsyneenä, mutta ylpeänä ja onnellisena. Varsinkin, jos saalista on saatu niin koira on ylpeä ajostaan, tietysti koiralle annetaan saaliista parhaat palat. Ajokoiran paikka on metsässä netsästämässä.

Mielestäni eläinten määrä täytyy olla tasapainossa. Hirvilupia on annettu mielestäni liikaa ja susilupia liian vähän. Salametsästystä en kannata. Se on väärin, että eteläsuomalaiset Kommentoivat tänne tietämättä susista muuta kuin asiota teoriassa. Hei, teoria on teoriaa.

TV idea on todella hyvä. nyt toimintaa, tämä on vietävä läpi. :)

VÃNRIKKI LISSABONISTA

#3034 Re:

2012-04-08 09:14:48

Allekirjoitan, nãin on. Ikuinen hãpeã metsãstãjille. Itku ja hampaiden kiristys on heidãn tuomionsa.

Vieras

#3038 Re:

2012-04-08 13:41:47

Opettelehan sinä ny kirjoittamaan ensin, ennen kun tänne alat..:))