Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Vieras

#107 Huusin huutoni

18.11.2010 21:30

Jo aivan aiheetta kysyttiin miksi vielä huudan. Tässä on vaikuttanut jonkunlainen "rulettipsykoosille" sukua oleva välähdys. Kun näkee pöydän, tässä tapauksessa nuo kirotut esineet ja numerot, välähtää mieleen, että se tarjoaa, kun kerta on siinä, irrationaalisen mutta mahdollisen mahdollisuuden saada voitetut voittonsa. Ostin vielä kerran vähän huutoja, vissiin noin viikko sitten. Dostojevskin pelureissa käsitellään samaa. - Tässä se menee: jospa ne lähettävätkin voitot kun olen voittanut tarpeeksi, siis enemmän kuin nämä toistasataa tulematonta tuotetta. Hävettää. Olen huutoni huutanut, loput pistin miten sattuu; joku vänkäsi kylmälaukkua itselleen väkisin, ja minä "hävisin" onnekseni. Jäiköhän sinne vielä 5 huutoa. Nyt olisi siis aika tarttua toimeen ja sekin viivästyy reissun vuoksi parilla viikolla. Fiksuhuuto on väsyttävä ja masentava, ja luottanee väsytystaktiikkaan. Kukaan ei kai oikein jaksaisi oikeustoimia sun muita noiden vellimäisten huijareiden kanssa. En jätä tätä kuitenkaan tähän, älkääkää muutkaan!
edmond, T

Vastaukset

Kirjoittaja on poistanut viestinsä (Näytä tarkemmat tiedot)

2010-11-23 15:14:15

Vieras
Vieras

#246 Re: Huusin huutoni

2011-01-10 20:14:27

#107: - Huusin huutoni 

mullakin muistaaksenin 600€ edestä tavaraa tulematta, (vuoden  odottanut( mutta tällä hetkellä on terveys reistailllut enkä jaksa tapella fiksuhuudon kanssa ,harmittaa vaan senkin takia kun on rahat ihan loppu ja vois vaikka myydä ne voittamani tuotteet että saisin rahaa terveysmenoihin mutta kun en jaksa niin en jaksa.mutta heti kun olen paremassa kunnossa kyllä teen kaikkeni että joutuvat vastuuseen