KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#3774 Re: Re: Tietotoimistolle

14.03.2012 17:17

#3772: - Re: Tietotoimistolle 

Jos olen rasittava, olkoon niin. Olet oikeassa, olen hankkimassa sisältöä elämääni. Tiedoksi, että minua kiinnostaa eläinsuojelu ja yhdistystoiminta. Tosin olen melko passiivi, mutta ei estä kiinnostustani. Kysyiy mihin kategoriaan kuulun ja vastaan: En mihinkään mainitsemaasi, vaan se jokin aivan muu!

Vastaukset

Totta vai tarua

#3775 Re: Re: Re: Tietotoimistolle

2012-03-14 21:05:32

#3774: - Re: Re: Tietotoimistolle 

"Kysyiy mihin kategoriaan kuulun ja vastaan: En mihinkään mainitsemaasi, vaan se jokin aivan muu!"

Taitaapi olla onnistuttu saamaan "nettipoliisi" töihin. Kaikkeen sitä "verovaroja" uhrataan. Mutta eipä taida olla onnistunut kukaan adressia kannattavista IP-osoitteista syyllistymään herjaamiseen eikä VÄÄRÄN tiedon levittämiseen, joten  mm. kunnianloukkaussyytteitä ei voida nostaa ainakaan adressin puolesta olevien  kannanottojen perusteella. Ei ainakaan viime kuukausien kirjoituksissa, jotka ehdin vilkaisemaan.

Sen sijaan adressin kanssa erimielisissä kirjoituksissa on räikeästi levitetty todisteellisesti väärää tietoa muutamista KKY:n johtohenkilöiden kanssa erimielisistä henkilöistä. Eikä tarvinnut niissä "nettipoliisin" provosoida mitenkään. Ne tapahtuivat pääosin viime vuoden puolella.

Joten Sinä työtäsi tekevä siellä; ihan hyvä yritys. Toivon tarkkaa kirjanpitoa myös muista kuin vain toimeksiantajan/-antajien nimen mainitsevista viesteistä.

Niillä voinee olla "tarvetta" vielä myöhemmin. Viisi vuottahan on näissä asioissa se vanhenemisaika. Sen ajan joku saattaa olla sitten "löysässä hirressä", vaikkei heti mitään kuuluisikaan. Asianomaisethan sen sitten itse päättänevät, että mitä tekevät.

Järkeä päähän

#3806 Re: Re: Re: Tietotoimistolle

2012-03-19 18:04:54

#3774: - Re: Re: Tietotoimistolle 

 Miksiköhän vieras 3774 kirjoittelee täällä eikä etsi kiinnostuksen kohteelleen tarpeellista kokemusta. Täältä sitä et saa. Jos olet kiinnostunut eläinsuojelu tai yhdistystoiminnasta, ota toki yhteyttä johonkin yhdistykseen, täällä vain sekoilet ja sekoitat keskustelua joka on alkanut tärkeän asian puolesta.

Ihmiset ovat pettyneitä ja loukattuja kky:n toimesta.Yrittäisit ymmärtää tämän ja poistua muiden adressien kanssa kinaamaan.