KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#3771

14.03.2012 13:31

Edustan itseäni en mitään eläinsuojeluyhdistystä. Olkoon kirjoitukseni mainos mille tahansa tai haitaksi mille tahansa, ihan sama. Tuon omaa näkemystäni ainoastaan. Mistähän oppositiosta täällä nyt puhutaan? Valoittakaa vaikka olen mielestänne tyhmä, mutta kuitenkin tiedonhaluinen.

Vastaukset


Vieras

#3772 Re: Tietotoimistolle

2012-03-14 13:53:35

#3771: -  

Jos et välitä mistään, eikä sinua kiinnosta eläinsuojelu- tai yhdistystoiminta, niin mihin tämä tiedonjanosi perustuu? Kaikki se oleellinen "tieto" sisältyy näihin edellisiin kommentteihin - se on siinä sinunkin luettavissasi. Jos et tajua lukemaasi, niin sitten ei voi auttaa. Ilmeisesti olet täällä hankkimassa sisältöä elämääsi, et ole ainakaan edesauttamassa kissojen asiaa. Olet  TODELLA RASITTAVA. 

 Tiedonhalua on montaa sorttia; jotkut haluavat oppia uutta ja toiset myy, vaihtaa ja varastaa tietoja käyttäkseen niitä muita vastaan. Mihin kategoriaan itse kuulut?


Vieras

#3773 Re:

2012-03-14 14:31:36

#3771: -  

 Sanot tuovasi esiin "omaa näkemystäsi", mikähän se mahtaa olla? Eihän sinulla ole mitään näkemyksiä tai perusteluita, ainoastaan outoja kysymyksiä ja epämääräistä kritiikkiä. Taidat olla vain muiden ikäihmisten tapaan utelias ja kova juoruamaan.  Onneksi ymmärrät itse "rajoituksesi" -  tietoa pitää osata hyödyntää.