VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

Vanha aika

#2509 Hohhoijakkaalle

28.02.2012 21:02

Ilmeisesti haluat ottaa turhia riskejä, mutta enemmistö ei halua. Susi on erittäin iso uhka metsästyskoirille ja on susi todistetusti ihmisiäkin tappanut. Mutta teikäläiset nyt muutenkin haluavat rajoittaa metsästystä kaikin keinoin. Susi on vain pelinappula ruletissanne. Tarkoituksenanne on ajaa metsästys alas. Itse ainakin olen tyytyväinen siihen tilanteeseen, ettei susia ole. Tai siihen siis olisi pyrittävä. Jokainen normaaliälyinen ihminen tajuaa sen, että susista on iso riesa maassamme, lisäksi susipelleily tulee kalliiksi turhine tutkimuksineen ja pannoituksineen korvauksista puhumattakaan. Eikä hyvää koiraa korvata rahalla. Susi on nimenomaan TURHA riski. Luonnon monimuotoisuus kasvaa, kun pienpetoja karsitaan voimakkaasti, minkit ja supit saisi tappaa kaikki pois ja susia ja ilveksiä vähentää tuntuvasti. Karhuista ei ole haittaa juurikaan, mutta pitää niidenkin määrä pitää kohtuullisena ja asutusten läheisyyteen pyrkivät yksilöt ampua ensimmäisenä.

Vastaukset

hohhoijakkaa

#2510 Re: Hohhoijakkaalle

2012-02-28 21:20:18

#2509: Vanha aika - Hohhoijakkaalle

Tarkennappa pikkuisen,mitä mahdat tarkoittaa "teikäläisillä" ja "normaaliälyisillä" ihmisillä?? Yllättäen alkoi nälviminen ja pilkanteko. Jos et kykene asialliseen kommentointiin,ole sitten vaikka hiljaa. Minä en keskustele sinunlaisiesi kanssa,ennen kuin käytöstavat on opeteltu. Täällä meillä ne opetettiin jo alakoulussa.

hohhoijakkaa

#2517 Re: Hohhoijakkaalle

2012-02-29 02:26:08

#2509: Vanha aika - Hohhoijakkaalle

Pidän aika absurdina kommenttiasi,ettei karhuista ole haittaa juurikaan. Hyvinkin usein saa kuulla ja nähdä uutisissa,miten karhut ovat suomessa ja ruotsissa käyneet metsästäjien kimppuun ja tehneet pahaa jälkeä. Oikeen kuvien kera. Koska vastaavia uutisia ja tapauksia on susi aiheuttanut täällä pohjolassa? Joka syksy on myös monenlaista operaatiota taajamissa ja pihoilla tallustavien kontioiden takia,monilla paikkakunnilla. Joten kommenttisi on vähintäänkin outo. Asia vaan sattuu olemaan niin,ettei karhu saa osakseen ollenkaan niin sanoinkuvaamatonta vihaa,mitä susi. Eihän karhu vie koiria haukusta. Ja mitä mainitsemaasi pienpetojen karsintaan tulee,niitä susi hävittää reviiriltään tehokkaasti,joten eikö sen luulisi olevan mielestäsi hyvä asia?