Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

sade1f1
Vieras

#64 ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista

21.10.2010 10:36

Tuotteita ei näy ei kuulu.Ei tule edes huudettuja kuvia eikä vastata viesteihin.Kymmeniä tuotteita tulematta syksyltä 2009 lähtien ...(Omaa tyhmyyttä varmaan kun on tottunut luottamaan ihmisiin)
jaana1262,sampsa k ja anni jatkavat kilpailuaan auton kuvasta.Päijän sai ruohonleikkurin kuvan tosi halvalla.

Aurinkoista syksyä vaan meille kaikille odottajille,joita näyttää tulevan koko ajan lisää

Mihin muuten katosi YaxKokMo,joka huusi kaikki huutopaketit ja arvokkaimmat tuotteet ennen joulua 2009.???

Myös Rauken69 ja Raxxu ovat tipahtaneet kuvioista!!! Pinjaprokin on teillä tietymättömillä huutopakettiensa kanssa.

WOTista löytyi osoite jussi@web-jussi.com

Vastaukset

Vieras
Vieras

#65 Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista

2010-10-21 17:31:39

#64: sade1f1 - ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista

Itsekkin olen ihmetellyt mihin veriviholliseni pinjapro on kadonnut. Nyt saisin helpommin huutopakettini ,mutta en halua laittaa penniäkään rahaa huutoihin. jussi@web-jussi.com onko toi mäntylän sähköposti osoite?

Vieras
Vieras

#67 Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista

2010-10-22 06:47:35

juuh, olen tipahtanut kuvioista, kun tuotteet tulematta 2009 ->>>  ! muutaman kuukauden luvattu ja luvattu, mutta nykyään ei edes vastata sähköpostiin... nooh, rikosilmoitus tehty !!

t. raxxxu

ps. äläkää vaan huutako tuolla sivulla... täyttä peetosta, ja Mäntylä siitä vielä maksaa, vaikka ei edes usko itse !!

Vieras
Vieras

#121 Re: ihmiset jatkavat edelleen kuvien huutamista

2010-11-22 15:31:48

Ne ite huutaa sellasilla nimillä että saa kiinnostuksen heräämään.. Ja suurin osa kalliista tavaroista huutaavat taloon kuuluva jengi. Kaikki on petosta! Pellet vielä jää kiinni