VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

Vieras

#1199 Re: Re: Re: Re: Olen pettynyt

14.01.2012 20:16

#1189: - Re: Re: Re: Olen pettynyt

Naulan kantaan! Mistä siis tässä sivustossa on kaiken kaikkiaan kysymys? Metsästyskoiraihmiset koittaa puolustaa metsästysharrastusta susien esiintymisalueilla ja on sekoontuneet kaiken maailman liiveihinsä ja siihen, että susi on kauhea peto... Käyttävät provokaationa kuvia raadelluista metsästyskoirista. Ja sitten sutta syytetään kaikesta! Ei pitäisi metsästäjälle olla yllätys, että metsässä on villieläimiä! Niitähä sinne mennään ampumaan, ja nyt halutaa tappaa pelottavimmat poies, ettei terrierit ja muut pikkukäppänät joudu isäntänsä omaan lokaan. Ottakaa vastuu omista teoistanne koirien jalostajat ja kennelöitsijät! Turha on syytä suden niskaan kaataa. Jännitykseenhä koko metsästysharrastus perustuu. Vai mitä varte niitä kettujahteja ja muita järjestetää. Tuhoeläimiksihän ketutkin on ristitty. Kaikki sellainen on nimikkeellä 'tuhoeläin', joka ei ole syötävää ihmiselle ja kilpailee samasta saaliista.

Eikö se ole vaan lisämauste, että joutuu vähä itekkin pelkäämään...? Mitä helkuttia te niitä susia vainootte?

Vastaukset

Vieras

#1201 Re: Re: Re: Re: Re: Olen pettynyt

2012-01-14 20:33:54

#1199: - Re: Re: Re: Re: Olen pettynyt

Miksi sit kaikki pedot ammutaan, mitkä kehä kolmosen sisäpuolle tulee...? Miksei niitä sielä saa olla...? Pelottaako.....

Vieras

#1203 Re: Re: Re: Re: Re: Olen pettynyt

2012-01-14 20:38:26

Jos ne vainoo meitä, niin mekin heitä.

Vieras

#1204 Re: Re: Re: Re: Re: Olen pettynyt

2012-01-14 20:40:18

Taitaapi sullekin yllätys olevan, jotta metsässä on elämää....;) Niinkun myös yöllä nakkikioskeilla...!!

Vieras

#1207 Re: Re: Re: Re: Re: Olen pettynyt

2012-01-14 20:46:44

Saattas ny olla vaikka Hot Dogin paikka..... Iltapalalle.....

Vieras

#1209 Re: Re: Re: Re: Re: Olen pettynyt

2012-01-14 22:05:55

Siitähän tästä addressissa on juuri kysymys. Susien ampumisesta, joka tällä hetkellä on kiellettyä. Metsästäjät, jos ketkä ovat lainkuuliaisia ihmisiä ja noudattavat mitä lakeihin on kirjattu. Luupäisimpiä varten on vielä omat sanktionsa. Susien metsästys on saatava lailliseksi jotta kantaa saadaan pienemmäksi niin että ne eivät aiheuta uhkaa maataloudelle ja maaseudulla eläville muille, vielä puolustuskyvyttömämmille eläimille sekä ihmistaimille.

Etkö sinäkään nyt hyvä ihminen ymmärrä että kyse ei ole aikusen ihmisen pelosta, vaan halusta suojella kotieläimiä ja lapsia, jotka pelkäävät mennä kouluun, harrastuksiin, mihinkään.