KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#2858 Re: Viikonlopun tietoisku: 28-6

11.12.2011 14:28

#2801: Timo Peltoniemi - Viikonlopun tietoisku: 28-6

Mistä tietosi on peräisin? Onko sinulla todisteet määrästä? Ois kiva nähdä pitääkö väitteesi paikkansa?

Vastaukset

Timo P.

#2861 Re: Re: Viikonlopun tietoisku: 28-6

2011-12-11 22:19:50

#2858: - Re: Viikonlopun tietoisku: 28-6

"Mistä tietosi on peräisin? Onko sinulla todisteet määrästä? Ois kiva nähdä pitääkö väitteesi paikkansa?"

Vastaus ensimmäiseen kysymykseen: Tietoni on peräisin listasta, jonka asioista perillä oleva henkilö on minulle esitellyt. Tunnen myös valtaosan kaikista ensikotihenkilöistä. On helppoa kysyä ihmisiltä itseltään.

Vastaus toiseen kysymykseen : Todisteet löytyvät listasta. Ja henkilökohtaisista tuttavuuksista ko. ihmisten kanssa.

Vastaus kolmanteen kysymykseen: Pitää. Koska tapoihini ei kuulu valehtelu eikä perättömien väitteiden esittäminen, täsmennän hieman lukuja: jos oikein haluaa tulkita KKY:n puolelle asioita, niin voidaan esittää lukemat 26-8. Sitäpaitsi voithan kysyä KKY:n hallituksen version asiasta. Ihan muuten vain. Voit verrata sitä totuuteen.

Oliko muuta kysyttävää?

Ai niin. vastasin tähän vasta näin myöhään (klo 22 jälkeen), jotta KKY:n kissaihmiset eivät kuvittele minun käyttävän tehokasta kissanpyydystys/-hoitoaikaani turhanpäiväiseen kirjoitteluun. Ajattelin, että nyt minun kai jo hyväksytään olevan vaikkapa nukkumassa. Tämä on siis yöunieni ajasta pois. Pitää herätä aamulla klo 6:15 ANSIOTYÖHÖN. Olen kotona sitten taas klo 18 maissa. (Valmiina sitten pikaisen ruoan jälkeen kissahommiin, jos JOKU tulisi tekemään kahden tunnin lumityöt meille. Jos kukaan ei tule, niin en uskalla luvata, että olisin kissahommissa huomenna muuta kuin hiekkalaatikot tyhjentämässä illalla. Mutta vaimoni lähtee onneksi ajelemaan aamusta kissanpelastustöihin. Tulee taas n. 120 km:n edestä bensakuluja meille. Vaikka siitä tuskin KKY kiittää. Eikä ole tarviskaan.)