TURVALLISEN LASTENKODIN LODEN PELASTAMISEKSI ÄÄNEKOSKELLA

Kommentoitu viesti

lastenkodissa käynyt

#26 Kylläpä ette tiedä mistä kirjoitatte

10.11.2011 14:12

Ollaanpa niin herranterttuja että! Noinko naiivia porukkaa siellä kannattaa lasten pakkohoitolaitoksia??Ottakaa ensin selvää todellisuudesta ja ruvethaa sitten puolustamaan lasten laitostamista ja kotoa pakkoviemisiä!Teillä ei todellakaan ole tietoa siitä kuinka nyky suomessa toimitaan. Ette te ole suojassa pikku lintukodeissanne lastensuojelulta.Kuka tahansa VOI TEHDÄ MYÖS TEIDÄN LAPSISTANNE HUOSTAANOTTO TAPAUKSEN. Kannattaa ensin ottaa asioista selvää .Puolustakaa ihmisoikeuksia ja ihmisarvoista elämää!16000 lasta vuosittain..Mietippä JOS olisi omasi

Vastaukset

Vieras

#39 Re: Kylläpä ette tiedä mistä kirjoitatte

2011-12-04 12:47:39

#26: lastenkodissa käynyt - Kylläpä ette tiedä mistä kirjoitatte

idiootti,ollut 3 lastenkodissa,ja kyl oli tarpeen,oli safkaa ja punkka ei tarvinnu teltassa  olla talvipakkasella

Kokomusta on

#67 Re: Kylläpä ette tiedä mistä kirjoitatte

2012-01-17 16:58:47

#26: lastenkodissa käynyt - Kylläpä ette tiedä mistä kirjoitatte

Hei lastenkodissa käynyt onko parempi että lapset ovat tuuliajolla ja kulkevat pitkin kyliä varastaen kaikkea mitä vaan voi että saavat jokapäiväisensä ruuan tai että rupeavat vetämään huumeita ja pahoinpitelevät ohikulkijoita

olet ollut näköjään lasten kodissa mutta niin olen ollut minäkin ja poikakodissakin ja ne ei ole pakkohoitolaitoksia

olen ennemmin siellä kun tuolla jossain tekemässä pahoja sun muuta ja itse olin näissä laitoksissa 80 luvulla

joten laitoksetkin ovat muuttuneet parempaan päin.