Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#25 Re: Tuosta

05.08.2010 08:01

#23: Noin on - Tuosta

Miksei tälläiset myyjät/asiakaspalvelijat sitten mene oikeuteen ja todistavat ko.toiminnan????

Vastaukset

Vieras
Vieras

#26 Re: Re: Tuosta

2010-08-05 13:28:53

#25: Vieras - Re: Tuosta

Sasmaa mietin minä miksi ei kaiveta esiin ihmisiä jotka todistaa firman olevan huijausta . asiaan saatais kertaheitolla vauhtia ...

Vieras
Vieras

#29 Re: Re: Tuosta

2010-08-12 07:26:41

#25: Vieras - Re: Tuosta

Hei, itse olin fiksuhuutoon koukussa noin puoli vuotta, voitin tavaraa, josta jouduin taistelemaan ainakin puoli vuotta. Tuli jopa väärää tavaraa, valitin ja pidin tavarat panttina niin kauan kun sain oikeat tuotteet. Viimeiset tuotteet sain ehkä joulukuussa 2009, huutamisen lopetin jo kesäkuun lopulla 2009.  Panttina olleet tavarat palautin sitten fiksuhuudolle heidän työntekijän laskuun, ehdottivat ensin, että joutuisin itse maksamaan lähetyskulutkin, ilmoitin, että en lähetä tuotteita omalla kustannuksella, joten tulkaa sitten hakemaan, johan löytyi maksaja. Älkää huutako fiksuhuudosta mitään, väsytte vaan tutteiden odotteluun ja jatkuvaa soitteluun. Paras tapa olisi saada tuo pulju kiinni, jos ihmiset eivät huutaisi mitään, eipä enää kannattaisi tuo asiakkaiden rahojen pyöritys ja voittojen keruu.