KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#2347

04.10.2011 13:32

Kyllä mää osaan lukea ja ymmärrän lukemani. Ihmettelen kun koko ajan toitetaan yhtä ja samaa. Ei täällä oo jutut menny yhtään eteenpäin. En tienny et tää on KKy:n vastaine sivusto. oon sit kai väärässä sivustos. Ei mun oo tarkoitus haukkua ketään mut parempi kun en enää pyöri täällä kun ei tuu tietoo kissoista. Näköjään tääl on katkeria ihmisiä tosi paljo. Säälittävää.

Vastaukset


Vieras

#2348 Re:

2011-10-04 14:34:35

#2347: -  

Hohhoijjaa ..*kaivaa ratakiskoa jota alkaa vääntämään malliksi* ....kyllä sille joka luetun ymmärtää, ymmärtää mikä on tämän adressin tarkoitus  nimikin jo sen kertoo (ja YLEENSÄKIN mikä on adressien tarkoitus joka on jonkun asian puolesta ja säilyttämiseksi), tajuaa jo adressin nimestä ettei kyse ole mistään foorumista missä jaetaan tietoa kissoista...niitäkin netistä löytyy runsain mitoin joten turha rutista täällä

Kyllä sinua käy sääliksi kun sulla pyyhkii yli jakauksen tämä adressi ja todellakin, olet väärällä foorumilla joten ota vaan "hiekkalapiosi ja ämpärisi"ja voit siirtyä vaikkapa Hello Kitty sivustoille..


Vieras

#2349 Re:

2011-10-04 17:24:47

Juniori jäsen

#2350 Re:

2011-10-04 17:35:45

#2347: -  

Kaikella kunnioituksella sinua kohtaan, mutta et taida kuitenkaan kirjoituksistasi päätellen ymmärtää, mistä tässä kaikessa on kysymys ja näitä opposition kantaa tukevia kommentteja. Oppositiohan ei ole vastaan yhdistystä, vaan sen istuvan hallituksen epämääräisiä ja järjettömiä toimia kohtaan ja joissa kissat ovat olleet kärsijöinä!

Olemme olleet kaikki KKY:n ydintoiminnoissa aktiivisesti mukana eli tiedämme mistä puhumme. Oletko sinä tehnyt mitään konkreettista KKY:ssä?  Minä olen edelleenkin jäsen, vaikka muutoin en toimikaan enää KKY:ssä. Olemme kissojen asialla!