KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

XYZ

#4254 Re: Re: Mokomille

11.11.2015 18:07

#4253: Kettumainen juttu - Re: Mokomille 

Kettua ketuttaa

Samaa jargonia on sinulla jakaa "muuttolinnullekin". Sorvaat tiedonantojasi, joiden sanoma on yhtä ja samaa. Todistelet koko ajan sitä,  miten muilla menee huonosti. Tämä on säälittävää selittelyä sinulta "kettu"

Hyvää on se, että pidät täällä valehtelijoiden klubin mainetta yllä. Valehtelemisesi on tietoista vastoin totuutta  puhumista, jolloin valehtelijan (sinun) täytyy tietää , mikä on totuus. Muutenhan sinä et voisi valehdella !!!!!

Olen elänyt aikaa ennen valehtelijoita ja nyt elän aikaa valehtilijoiden klubin kanssa. Toivottavasti aika valehtilijoiden klubin jälkeen ei koskaan toteudu. Minulla ei voi mennä huonosti.

Kisu järjestön jäsenenä sinulla on mahdollista pelastaa ne

- hädänalaiset kissat

- kodittomat kissat

- kylmäverisesti hylätyt kissat

-raukkamaisesti hylätyt kissat

Vai eikö KISU anna sinun tehdä mitään? KISUSSAKO vika sinun mielestäsi??

PS  Ota rohkea askel ja kerro katkerista majavakaupoistani

Vastaukset

Ketuttaja

#4255 Re: Re: Re: Mokomille

2015-11-13 19:24:05

#4254: XYZ - Re: Re: Mokomille 

Olet säälittävä karhiainen hämähäkinseitteinesi menneestä maailmasta. Se maailma on jättänyt sinut, sinä sen sijaan yrität vielä epätoivoisesti roikkua siinä. Ei ole enää mitään puolustettavaa tai hakuttavaa, sinä vain toimit vanhasta muistista -  sinähän mittaat elämääsi "aika ennen ja jälkeen valehtelijoiden klubin". Tämä pikku maailma on vain sinun korviesi välissä ja täysin fiktiivinen. Heijastat omaa mielenmaailmaasi muiden sanomaksi ja kokemaksi tajuamatta, että tuotat itse tätä sairasta mielikuvaa. Luetteloit pakonomaisesti tuota samaa, skitsofrenistä litaniaa millä ei ole mitää järkevää sanomaa tai merkitystä.

Kuvittelet vissin kuuluvasi kyykkyjen älymystöön, jos näin on, niin voin vain kuvitella millä tasolla ne muut ovat...?

Kisulla ei ole mitään puolusteltavaa; se tekee edelleen parhaansa mukaan hädänalaisten kissojen pelastustyötä jämähtämättä instituutioksi tai rahankeruuautomaatiksi. Sinäkin ymmärtäisit sen jos, sisälukutaitosi ja ymmärryksesi olisi hieman parempi.

Kaikesta päätellen omasikin ovat sinut pettäneet; olet katkera karhiainen joka sylkee myrkkyään ympärilleen.  Olet urhoollisesti sotinut toisten sotia ja mitä on jäänyt käteen, muistolause ehkä Katti Matissa?

Voithan vakuutella peilin edessä: " minulla ei voi mennä huonosti"...?

Vieras

#4256 Re: Re: Re: Mokomille

2015-11-13 21:19:23

#4254: XYZ - Re: Re: Mokomille 

Mitäpäs jos itse nyt vihdoinkin puhuisit kerrankin sen verran järkeviä meille "tyhmille" , tuon shaissen suoltamisen sijaan, nostaaksesi profiiliasi edes lähelle suhtkoht normaalien ihmisten tasolle ja kertoisit vihdoinkin oman näkemyksesi siitä miten noita listassasi olevia kissoja pitäsi auttaa.

Koska kovasti koitat sonnanjauhantasi avulla uskotella olevasi "fiksu"  niin tee se kerrankin puhumalla kissojen auttamisen puolesta.

Pystytkö?

- hädänalaiset kissat

- kodittomat kissat

- kylmäverisesti hylätyt kissat

-raukkamaisesti hylätyt kissat