KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Ketuttaja

#4255 Re: Re: Re: Mokomille

13.11.2015 19:24

#4254: XYZ - Re: Re: Mokomille 

Olet säälittävä karhiainen hämähäkinseitteinesi menneestä maailmasta. Se maailma on jättänyt sinut, sinä sen sijaan yrität vielä epätoivoisesti roikkua siinä. Ei ole enää mitään puolustettavaa tai hakuttavaa, sinä vain toimit vanhasta muistista -  sinähän mittaat elämääsi "aika ennen ja jälkeen valehtelijoiden klubin". Tämä pikku maailma on vain sinun korviesi välissä ja täysin fiktiivinen. Heijastat omaa mielenmaailmaasi muiden sanomaksi ja kokemaksi tajuamatta, että tuotat itse tätä sairasta mielikuvaa. Luetteloit pakonomaisesti tuota samaa, skitsofrenistä litaniaa millä ei ole mitää järkevää sanomaa tai merkitystä.

Kuvittelet vissin kuuluvasi kyykkyjen älymystöön, jos näin on, niin voin vain kuvitella millä tasolla ne muut ovat...?

Kisulla ei ole mitään puolusteltavaa; se tekee edelleen parhaansa mukaan hädänalaisten kissojen pelastustyötä jämähtämättä instituutioksi tai rahankeruuautomaatiksi. Sinäkin ymmärtäisit sen jos, sisälukutaitosi ja ymmärryksesi olisi hieman parempi.

Kaikesta päätellen omasikin ovat sinut pettäneet; olet katkera karhiainen joka sylkee myrkkyään ympärilleen.  Olet urhoollisesti sotinut toisten sotia ja mitä on jäänyt käteen, muistolause ehkä Katti Matissa?

Voithan vakuutella peilin edessä: " minulla ei voi mennä huonosti"...?

Vastaukset

XYZ

#4258 Ketulla käämi kärähtänyt

2015-12-16 11:06:54

#4255: Ketuttaja - Re: Re: Re: Mokomille 

Myös myötäeläjä "vieraalla" kärähtelee

En ole minkään kissajärjestön jäsen enkä ole ollut . Ei ole ikinä ollut mitään suhteita kissajärjestöihin. Miksi tämä Kettu ja "hengenheimolaiset"  eivät tajua. Kertokaa miten väännän tämän ratakiskosta teille. Vai onko luetun ymmärtämiseen vielä matkaa????

Minun ei tarvitse selitellä täällä kissojen pelastamisesta. Kun KISUN "valehtelijoiden klubilta" ei tunnu löytyvän myöskään selvitysta

- miten kodittomat kissat pelastetaan

- miten kylmäverisesti hylätyt kissat pelastetaan

- miten hylätyt kissat pelastetaan

niin tämä lienee jotain rakettitiedettä tai sitten ohimenevä villitys!!!!

Kirjoitan tänne, koska te osana KISUA olette kirjoitelleet halventavasti muista vapaaehtoisjärjestöistä, ei ainoastaan kissajärjestöistä

Ps  ne katkerat majavakaupatkin pitäisi teidän selvitellä