KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Kettumainen juttu

#4253 Re: Mokomille

29.10.2015 17:34

#4252: Muuttolintu - Mokomille 

Sanotaan, että "hullu hullun kanssa tappelee". Sinä sen sijaan saat ihan yksinkin tappelun aikaan, kun kukaan ei viitsi vastata sinulle, niin viihdytät itseäsi vaihtamalla nimimerkkiä ja rallatus jatkuu.

Tästä on tullut pikemminkin hoitosuhde kuin älyllistä ajatuksenvaihtoa. Sähiset ja rähiset kuin murkkuikäinen kakara, pitäisikö sinua kohdella sellaisena? Negatiivisen tai positiivisen huomion antaminen ei sinulle riitä, vaikuttaa melko patologiselta.

En tiedä missä asut ja vaikutat, mutta olen huolissani naapuriesi puolesta.

Vastaukset

XYZ

#4254 Re: Re: Mokomille

2015-11-11 18:07:10

#4253: Kettumainen juttu - Re: Mokomille 

Kettua ketuttaa

Samaa jargonia on sinulla jakaa "muuttolinnullekin". Sorvaat tiedonantojasi, joiden sanoma on yhtä ja samaa. Todistelet koko ajan sitä,  miten muilla menee huonosti. Tämä on säälittävää selittelyä sinulta "kettu"

Hyvää on se, että pidät täällä valehtelijoiden klubin mainetta yllä. Valehtelemisesi on tietoista vastoin totuutta  puhumista, jolloin valehtelijan (sinun) täytyy tietää , mikä on totuus. Muutenhan sinä et voisi valehdella !!!!!

Olen elänyt aikaa ennen valehtelijoita ja nyt elän aikaa valehtilijoiden klubin kanssa. Toivottavasti aika valehtilijoiden klubin jälkeen ei koskaan toteudu. Minulla ei voi mennä huonosti.

Kisu järjestön jäsenenä sinulla on mahdollista pelastaa ne

- hädänalaiset kissat

- kodittomat kissat

- kylmäverisesti hylätyt kissat

-raukkamaisesti hylätyt kissat

Vai eikö KISU anna sinun tehdä mitään? KISUSSAKO vika sinun mielestäsi??

PS  Ota rohkea askel ja kerro katkerista majavakaupoistani