Tuen Ahmoon koulun säilyttämistä!

Kommentoitu viesti

Vieras

13.08.2015 11:03

Tänään olin ruokailemassa paikallisessa ja höristelin korviani kun kuulin että viereisessä pöydässä puhuttiin Ahmoon koulusta. Joukko toimistoihmisiä oli tullut lounastamaan ja keskustelivat aiheesta. Aihe ei ilmeisesti koskettanut heitä mitenkään henkilökohtaisesti, mutta ihmettelivät kuitenkin että miten on mahdollista että lapset laitetaan suhaamaan pitkät taksimatkat kouluun, eihän tällainen ole kenenkään etu, ja toisekseen tällä menolla Karkkilassa maaseutu tulee kuolemaan. Tavallaan lohdullista että edes jotkut tajuaa asioista jotain. Kuulin kun mainitsivat vielä että aihehan on vielä oikeuden käsittelyssä, ettei mikään ole onneksi vielä varmaa.  

Vastaukset

Vieras

#506 Re:

2015-08-13 12:42:55

#505: -  

Olipa mukava yllätys huomata että täällä on 'keskustelu' virinnyt. Näin arvelinkin nyt kun koulut ovat alkaneet ja taas uudetkin vanhemmat pääsevät elämään koulukuljetuspainajaista. Itse haluan kiittää vastuunkantajademareita, "jos mun tuttuja kävis ahmoon koulua niin olisin äänestänyt koulun säilyttämisen puolesta"-vihreitä + sakoilla siitä selviää-vassareita siitä, että ekaluokkalainen lapseni sai ensimmäisenä koulupäivänä matkustaa takseilla ja odotella niitä yhteensä kolme tuntia. Tänään kouluun lähtö oli kuitenkin vasta puoli 7, joten ehti eilisestä toipua. Kiitos siis te jotka löitte viisaat päänne yhteen. Olisi vaan saanut kolahtaa kovemmin.