Eläkkeensaajan asumistukea ei saa laskea yleisen asumistuen tasolle

Kommentoitu viesti

Vieras

#711 Leena

23.06.2015 19:40

Joku hoputtaa täällä kovin addressin luovuttamista ennen loman alkua, itse taas näen sen näin: kun päästään elokuuhun on sata muuta asiaa pääministerin pöydällä ja koko adressi helppo unohtaa.  Mielestani elokuun alku ja jopa niin että tiedote addressin luovutuksesta menisi sekä pääministerille, että Soinille, ja Stubbellkkin, sitten voimme heitä asiasta muistuttaa, ja kukin puolueistaan riippumatta, joutuisivat ikäänkuin ottamaan kantaa. 

Leena koita jos saisit EKL Kokon tulemaan kanssasi luovuttamaan addressin.

Ja myös tämä addressi olisi hyvä "säilöä" jotenkin vastaisuuden varalle, jos ja kun todennäköisesti asiaa joudutaan tulevaisuudessakin esillä pitämään.  On harmi jos se kokonaan katoaa.

Vastaukset

Vieras

#712 Re: Leena

2015-06-23 20:04:39

#711: - Leena 

Mutta ennen kuin on ne sata muuta asiaa, niin tämäpä olisi se ensimmäinen asia, eikä hukkuisi muiden joukkoon. 

LeenaP

#714 minä olen sopinut ajasta eduskuntaan

2015-06-24 01:38:51

#711: - Leena 

ja jättänyt kaksi kertaa soittopyynnön mutta ministerillä on kiire ja olen kuulemma listalla ja ottavat yhteyttä heti kun ehtivät . suljen heti tän adressin kun saan ajan luovutukseen.Timo Kokko ei ehdi vastaamaan edes. Minulla on tulossa haastattelu yle hämeessä , toimittaja soittaa tälläviikolla ja ensi viikolla ehkä haastattelu. olisi halunnut siihen muutaman mukaan ,mutta kun en tunne ketään jolla sama tilanne. Haastattelu tapahtuu Turengissa.Kuka pääsee tänne ?