Pään peittäminen jumalanpalveluksessa rukoiltaessa ja profetoidessa!

Kommentoitu viesti

Tauno Lauta

24.01.2015 13:57

Se että uskoo johonkin,ei tarkoita sen olevan totta.Kristinusko & Raamattu on yksi kaikkien aikojen suurin huijaus.

Vastaukset

Seppo

#208 Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta

2015-01-24 18:25:26

#207: Tauno Lauta -  

Ei meidän tässä asiassa tarvii olla yksmielisiä. Kullakin on omat kantansa. Tuo kirjoituksesi alkuosa oli mielenkiintoinen. Sitä voi lukea myös näinkin päin:

Se että uskoo johonkin, siis esimerkiksi se että uskot kristinuskon & Raamatun olevan yhden kaikkien aikojen suurimman huijauksen,ei tarkoita sen uskomuksesi olevan tottaNoin kirjoitettuna olen kanssasi aivan samaa mieltä. Raamattu on totta. Totta siitäkin huolimatta, että enemmistö pitäisi sitä epätotena. Enemmistö pystyy olemaan samalla enemmistönä ja siitä huolimatta myös väärässä. 

Lainaan tässä Juhani Koivistoa pienen pätkän verran: "Kaikkien ajatusten suosijat ajattelevat, ettei ole perimmäistä totuutta, on vain mielipiteitä, joiden välillä tehdään ratkaisuja, esimerkiksi äänestetään. Kaikki on siis suhteellista. Kristillisen uskon näkökulmasta asia on toisin, koska Raamattu lähtee siitä, että on olemassa perimmäinen totuus. "Jeesus sanoi: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muuten kuin minun kauttani". (Joh.14:6)"

Jumalalla on kaikki hallinnassa. Jumala toimii kaikissa tilanteissa meidän parhaaksemme. Monesti huomaamme sen vasta jälkeenpäin. Onneksi meille on syntynyt Vapahtaja. 

Pelkällä omalla ymmärryksellä, järjellä emme voi kokonaan Jumalaa ymmärtää. Kristinuskon luonteeseen kuuluu se, että saamme turvautua Jumalaan. Se on meille annettu oikeus ja hyvä asia. Meidän ei tarvitse ensin yrittää itseämme omin avuin parannella, vaan voimme, sinäkin, lähestyä Jumalaa, pyytää Hänen apuaan. Vanha vihtahousu kuiskuttelee korvaasi noita huijauksia, ei lopulta kuitenkaan toimi sinun parhaaksesi! Monet ihmiset ovat kantapään kautta vasta uskoneet tämän, huumeiden käyttämisen jälkeen tai pitkän vankilakakun aikana tulleet uskoon ja konnakuoroon. 

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…