Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

hautamäki

#564 kyllä minulla toimitukset pelasivat ennen ihan hyvin

04.09.2011 11:05

kyllä minun tilaukseni tulivat aina ennen ihan ajallaan, joten tuo aiemmista viiveistä syyttäminen ei pidä paikkaansa. toimituksissa tuli viiveet vasta sen jälkeen kun sisäministeriöstä olivat alkaneet riitelemään fiksuhuudon kanssa arpajaisrikkeistä. nyt on edelleen tuotteita myöhässä, mutta 2 kaveriani on jo saanut tuotteensa, vaikka toisella oli myöhässä vajaa 2 vuotta ja toisella noin vuosi. vituttaahan tuo viive mutta ite uskon että tuossa lehdessä kerrottu syy pitää paikkansa. ovat joutuneet sellaisen julkisen ryöpytyksen käymään syyttöminä läpi, että ei ole ihme jos se vaikuttaa firman toimintaan. ei kukaan tuollaista tekisi tahallaan ja olisi samaan aikaan itse julkisesti esillä. jos on ensin voittanut arpajaisoikeudenkäynnin, niin ei varmasti halua tahallaan toista sotkua. toivotaan että saavat tuon kuntoon kun hauska palveluhan tuo muuten on ollu ja huudan mielelläni lisää jos tiedän saavani tavarat ajallaan.

Vastaukset

vieras

#565 Re: kyllä minulla toimitukset pelasivat ennen ihan hyvin

2011-09-05 11:02:46

#564: hautamäki - kyllä minulla toimitukset pelasivat ennen ihan hyvin

KYLLÄ SE TOIMITUSTEN VIIVÄSTYMIN ENNEN OIKEUDEN KÄYNTIÄ PITÄÄ PAIKKAANSA.ENSIMMÄINEN TUOTE TULI AJALLAAN KAIKKI MUUT MYÖHÄSSÄ.SANOIDUIN SILLOIN ITSENI IRTI KOKO FIKSUHUUDON REKISTERISTÄ.SAIN KAI JONKINLAISEN HULLUUSKOHTAUKSEN,KOSKA LIITYIN UUTENA HUUTAJANA FIKSUHUUTOON,LOPPU ONKIN SITTEN OLLUT YHTÄ TAISTELUA TUOTTEISTA.