Vastustamme Valviran aikeita puuttua kilpirauhasongelmien hoitoon

Kommentoitu viesti

Vieras

#413 Re:

18.08.2014 17:04

#412: Tupu -  

En osaa vielä kyllä hehkuttaa että olisi ihmeemmin helpottanut. Viime torstaina lisättiin annosta eli otan päivässä 2 x 1/4 tablettia. En tiedä kuinka kauan menee ennenkuin alkaa vaikuttamaan. Thryroxia rinnalla 3 lastentablettia. Minulla on vuoden ollut jo unettomuutta ja se ei ainakaan vielä ole helpottanut. Missähän ajassa pitäisi alkaa muutoksia tuntua ja en tiedä täytyykö tuota Thyroxinia jossakin vaiheessa tiputtaa. Ei ole ainakaan vielä liikatoiminnan oireita tullut. Perjantaina meinasi vähän tykytellä mutta meni ohi. Minulla on sellainen tunne että kun aloitin Lion ja nyt kun nostin annosta tuli aluksi jotenkin alakuloisempi olo. Oletko sinäkin Tupu Lion käyttäjä?

Vastaukset

Tupu

#414 Re: Re:

2014-08-20 17:49:33

#413: - Re:  

Tutkimukset vielä kesken, nyt sain tulokset MDD kautta tilattuna lisämunuaisten uupumista kartoittamasta testeistä, rautavarastoista keliakiasta,D- vitamiinista.Näiden kans pitäis ens viikolla mennä lääkärin juttusille.Ensinhän mulla toi kilpirauhaspaneeli tehtiin, minkä mukaan mulla liikaa tota käänteistä rt3 , suhdeluku 7, joka kielii siitä,ette thyroksiinin auta. Jotain muutahan tähän olis keksittävä, itse ajatellut Lioa,mutta kirjoitusten perusteella sitä lääkärit ei varmaan uskalla kirjoittaa,kun semmoinen sota siitä meneillään, sinä kuitenkin olet sen saanut, varmaan menee muutama kuukausi ennenkin elimistö siihen sopeutuu, toivon sulle parasta.

Adressin tekijä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2018-12-08 02:25:28