Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#40914 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministeri Päivi Räsänen vetosi lakiin, jota ei ole olemassa

15.08.2014 09:34

#40912: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministeri Päivi Räsänen vetosi lakiin, jota ei ole olemassa 

 

Päinvastoin,  siksihän tässä olen, -siksi olen kokenut kaiken,  minkä olen kokenut,  että on joku,  joka tietää,  mitä sen tien päässä on jota kuljet.    Ja Jumalalla on hyvä tahto myös sinua kohtaan, - siksi hän tahtoo,  että tiedät valintasi seurauksen ja voit päättää itse.


Vastaukset


Vieras

#40916 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministeri Päivi Räsänen vetosi lakiin, jota ei ole olema

2014-08-15 09:36:08

#40914: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministeri Päivi Räsänen vetosi lakiin, jota ei ole olemassa 

 

Voi veikkonen, kukaan muu ei ole mitään kokenut, paitsi sinä. Jumalankin tahdon ja aivoitukset tunnet kuin omat taskusi. Mahtavaa! Ja tietysti tosikristittyjen taktiikkaan kuuluu esittää uhkailuja.

 

 

 

 

 

 


Vieras

#40961 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: On hyvä, että jaat asioita meille muillekin!

2014-08-15 17:40:22

#40914: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ministeri Päivi Räsänen vetosi lakiin, jota ei ole olemassa 

 Ja Jumalalla on hyvä tahto jokaista ihmistä kohtaan, vaan ei taida olla jokaisella ihmisellä hyvä tahto Jumalaa kohtaan. Jotain on käsitetty silloin pieleen, jos joku kirjoittaa "taktiikkaan kuuluu esittää uhkailuja". Ja jos noin on käsittänytkin, olo ei silloin ole kovin mukava. Nähtävästi tuolloin puuttuu käsitys Jumalan pyhyydestä ja monesta muustakin on erilainen käsitys.

Tuskin kovin moni uskova ihminen ajattelee varsinaisesti Jumalan uhkailevan, vaan Hän rakkaudellisesti ja lempeästi ohjaa meitä kaikkia ihmisiä oikeaan suuntaan. Ihminen tietää olevansa valinnanpaikalla ja tekee omat päätöksensä. "Menkää sisään ahtaasta portista, sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monet menevät siitä portista sisään. Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja harvat löytävät sen!" Matteus 7:13-14. Jos siis nyt puuttuu joltain käsitys Jumalan rakkaudesta ja armosta meitä kohtaan ja tämän johdosta käyttäisikin sanaa 'uhkailee', tuo 'uhkailu' koskisi kyllä kaikkia ihmisiä aina uskovista ateisteihin saakka, "harvat löytävät sen". Jos luetaan tuota raamatunkohtaa, Matt. 7:13-14, kyllä omasta mielestäni se on hyvin selkeästi ilmaistu. Kyllä Jumalaan ja Raamatun sanaan kannattaa suhtautua vakavasti. Jumala lupaa sanansa mukaisesti viedä perille saakka, näin ovat myös edelliset sukupolvet uskoneet, ketkä uskoneet ketkä eivät. Onko sitten niin, että nykyajan ihmiset mieluummin uskovat sielunvihollisen kuiskuttelua kuin Jumalaa? Outoa.