ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti

dorrit

#613 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

26.08.2011 16:33

#612: SW - Re: Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

Kyllä. Minullakin on kavereita, jotka uskovat täysillä kuuluvansa Kadonneisiin sukukuntiin, ja käyvät jokaisessa tilaisuudessa, mikä aiheeseen liittyy. So what?

Toiset uskovat olevansa peräisin kaloista tai apinoista, toiset juutalaisista. Onko sillä nyt väliä. Ei ihmisten mieliä voi muuttaa väittelemällä. Yleensä sillä tavoin saa toisen vain entistä enemmän linnoittautumaan oman mielipiteensä taakse. "Right or wrong, my country."

Meidän uskovien piireissä on tapana sanoa, että "nämä eivät ole pelastuskysymyksiä". Jos uskoo sukukuntiin, tai jos uskoo lapsikasteeseen, tai kieleillä puhumiseen, se ei ratkaise, onko nimesi Jumalan ja Karitsan Elämänkirjassa. Loppupeleissä vain se ratkaisee.

Missä kirjassa sinun nimesi on?  Vielä ehtii muuttaa kirjat oikeaan osoitteeseen.

Vastaukset

SW

#614 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

2011-08-26 17:14:32

#613: dorrit - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

Minun nimeni on väestörekisterissä.

Ja voi sanoa että; 'straight or a hook, my book'. ;-)

Kukaan ihminen ei voi osoittaa oman nimensä olevan oikeassa kirjassa, siispä jätän kirjoista vouhottamisen oman valintansa erinomaisuuteen uskovien huoleksi.

Uskon nimittäin itse siihen, että viimeisellä tuomiolla pystyn vakuuttamaan toimineeni parhaan kykyni mukaan ja erehtyneeni vain tietämättömyyttäni/päättämättömyyttäni, kun jokainen uskovainen yritti houkutella minua eri suuntiin.

JOS erehdyin...

Muuta SINÄ kirjasi oikeaan osoitteeseen

#625 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

2011-08-26 22:36:51

#613: dorrit - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kadonneet palaavat

Kyllä. Minullakin on kavereita, jotka uskovat täysillä kuuluvansa Kadonneisiin sukukuntiin, ja käyvät jokaisessa tilaisuudessa, mikä aiheeseen liittyy. So what?

Toiset uskovat olevansa peräisin kaloista tai apinoista, toiset juutalaisista. Onko sillä nyt väliä. Ei ihmisten mieliä voi muuttaa väittelemällä. Yleensä sillä tavoin saa toisen vain entistä enemmän linnoittautumaan oman mielipiteensä taakse. "Right or wrong, my country."

Meidän uskovien piireissä on tapana sanoa, että "nämä eivät ole pelastuskysymyksiä". Jos uskoo sukukuntiin, tai jos uskoo lapsikasteeseen, tai kieleillä puhumiseen, se ei ratkaise, onko nimesi Jumalan ja Karitsan Elämänkirjassa. Loppupeleissä vain se ratkaisee.

Missä kirjassa sinun nimesi on?  Vielä ehtii muuttaa kirjat oikeaan osoitteeseen

 

dorrit - mikä sinun nimesi ei ehdottomasti ole ja olen huomannut, ettei sukupuolikaan täsmää, sillä tyylisi on varsin jätkämäinen.

Luettuani erittäin vastahakoisesti tekstejäsi, minä teen sinusta tämän yhden ja ainoan kerran henkilökuvauksen:

Olet oikein ilkeä mieshenkilö, jolla on elämän ainoana intohimona haukkua ja riidellä kaikenmaailman palstoilla uskovaisten kanssa. Juutalaisten kanssa sinulla ei olekaan ollut vielä ollut mahdollisuutta riidellä, sillä he eivät korvaansa lotkauta  sinunlaiseesi luuseriin.

Sinä väität olevasi joku kristitty, mutta sinusta henkii voimakas demonisuus - eli olet joko entinen uskovainen, nykyinen backslideri tai sitten olet paha pakana, joka hillut uskovien yhteydessä vaan pahuuttasi, jotta saisit informaatiota kristillisyydestä, haastaaksesi riitaa ja kiusataksesi meitä uskovia.

Tämä on kaikki mitä sinussa on nähtävissä. Olet valitettavan kiinnostamaton henkilö, mutta halusin vaan, että tiedät meidän tietävän että olet H U I J A R I.