Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#40094 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

02.08.2014 18:49

#40091: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

 

 

JÄI VÄHÄN LYHYKÄISEKSI.  Noissa käänteissä pätevät jostain syystä ihan erilaiset SÄÄNNÖT KUIN YLEENSÄ ELÄMÄSSÄ.

Tämä on minun kokemukseni.   Ja se,  että erilaiset,  johtuu siitä,  että ollaan tekemisissä rajapinnan kanssa,  jolla ollaan tekemisissä vastakkaisten valtakuntien  osallisuuden kanssa,  näinhän yleensäkin on tässä maailmassa,  mutta siinä kohtaa aivan erityisellä tavalla. Koska näkökyky häviää heti,  kun lähdet joustamaan ja rupeat edes harkitsemaan lähtemistä tuollaiseen suhteeseen.  Se on tiedettävä etukäteen.  
Mutta mistäs vaikkapa nuori ihminen sitä voi tietää,  ei yhtään mistään jos ei ole joutunut kohdakkoin, ja voimakkaasti kohdakkoin.  Koska kiusaus tulee todella paholaismaisen suloisella tavalla.  Tässä voidaankin huokaista,  että valoa olisi kaikkien teillä.  Herra anna! 

Itse koin Jumalan harvinaisen selvää puhetta,  monella eri ulottuvuudella. Mutta olin sidottu,  en pystynyt toimimaan niinkuin olisi pitänyt.   Lopulta täytyi tehdä kirjallinen irtisanoutuminen,  vaikka etäisyyttä jo olikin ja oli koko ajan.
Se on ainoa konsti.  Et voi lähteä sanomaan hyvästejä,  se ei onnistu.  Et soittaa,  sekään ei onnistu.  Minä muuten lähdin sanomaan noita hyvästejä heti aluksi,  ja lopputulos oli onnettominta laatua,  jäin nalkkiin.

"Jumalan ja ihmisten edessä tänä päivänä pyydän anteeksi tätä  syvää rikkomustani Jumalaa ja Sinua kohtaan,  johon olen suostunut. Sanoudun irti suhteesta ja pyydän että kaikkivaltias Jumala siunaa ja auttaa sinua!"
Jotakin tällaista,  asiakirja muodossa melkein.  Kun itse olin tehnyt sen,  näin selvän näyn Jeesuksen ristiinnaulitusta kädestä sen paperin päällä.

Tässä asiassa ei oikeastaan voi tosiaan vaan aloittaa vähäsen jostain vaan kaikki on rysäytettävä kerralla,  muuten se ei onnistu. Mutta sitä ei tee,  jollei ole vakuuttunut asian ehdottomasta välttämättömyydestä.

Vastaukset


Vieras

#40256 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

2014-08-04 11:54:46

#40094: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee..... 

 No niin no niin. Jos olet vielä kirjoittelemassa, katotko jossain välissä tätä. Miten näet asian, voisikos tuota homoudesta irrottautumista ja homoutta verrata alkoholismiin ja siitä irrottautumiseen, vaikka tietenkin ovat muuten täysin erilaisia juttuja. Alkoholisti ei ymmärrä omaa tilaansa ja näkee vain muilla olevan ongelmia, ei itsellään. Mitä arvelet sinun omien kokemustesi ja oman arvomaailmasi pohjalta tarkasteltuna. Homohan näkee kuten alkoholisti uskovalla ihmisellä olevan kaikenlaisia juttuja.