Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#40029 Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

02.08.2014 07:50

#40025: Homoksi,ei kukaa synny. - Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

 

 

Olen sitämieltä vajavaisessa tiedossani  kuitenkin,  että homous on samaan sukupuoleen liittyvän kehityksellisen kaipauksen väärintulkintaa. Se,  että ilmoittautuu nykykäytännön mukaan:


Olen Pekka/Maija.
Olen homo! ...          on väkivaltaista oman identiteetin supistamista tietyn aukiolevan kasvuvaiheen lukitsemista ihmistä olemus-kokonaisuutena supistavaan identiteettimääritelmään.  Joka tuntuu antavan oikeutuksen homoseksin toteuttamiseen.  Tässä kohtaa astuu kuvaan valheenvalta. Se tulee ensin hienoisena ajatuksena:  eihän tälle mitään voi.  Ja kun pidän niin paljon tuosta ihmisestä!

Jos viivyn tilanteessa,  olen mennyttä  !  Siinä kohden kukaan ei kykene näkemään,  mitkä voimat ovat oven takana odottamassa.

Siis,  juokse henkesi edestä!
Henkesi,  se,  mikä hienoisesti varjelee tietäsi,  juoksee muuten kohta lujaa pois,  ja jäät vangiksi.

 

 

 

Vastaukset


Vieras

#40034 Re: Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

2014-08-02 08:55:43

#40029: - Re: Re: Re: Re: Re: YX toinen homo puhuu järkee.....

Synkkä yksinpuhelusi oli loistava loogisen päättelyn oppitunti: Näin sitä ei pidä tehdä!! Tolkuton kehäpäätelmien ketju ajaa sinut lopulta siihen pisteeseen, josta tosiasiassa itse lähditkin.

Jos tämä sepustuksesi ei ole homofobiaa, niin mikään fobia ei sitten ole fobiaa!!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-08-02 09:09:54