Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#39855 Re: Re: Re: Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta

30.07.2014 18:37

#38472: - Re: Re: Re:

Lakimuutosta ei tarvitakaan!

Kommentoija 39805 kysyi, että olenko itse keksinyt "yksi rastitusvaihtoehto avioliitossa/rekisteröidyssä parisuhteessa ja sitten tietenkin ne muut rastipaikat" ja samainen kommentoija totesi "Sitä kannattais levitellä jonnekin, loistoidea!".

Ensin kysymykseen vastaus: En todellakaan ole itse keksinyt, idea on erittäin hyvä ja sen vuoksi ei ole omaan päähäni pälkähtänyt. Aiemmin eräässä omassa kommentissani arvelin keksijän kuuluvan Mensaan ja totesin, etten itse kuulu.

Olisi nimittäin ratkaisujen ratkaisu toteutuessaan ja poistaisi suurimmat käytännön ongelmat (Eihän tätä maailmaa koskaan valmiiksi saada).

 

Oikea keksijä on tuon 38472:n kirjoittaja ja minä vain uudelleenlämmittelin hänen ajatustaan.

 

Sitten vielä toteamukseen "Sitä kannattais levitellä jonnekin, loistoidea!". Kyllä kannattaisikin ehdottomasti ja kyllä on loistoidea.        Jätän tämän omalta osaltani tähän vaiheeseen ja toivon muiden? kuka? vievän eteenpäin.

Vastaukset

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-07-30 18:48:32



Vieras

#39867 Re: Re: Re: Re: Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta

2014-07-30 21:31:03

#39855: - Re: Re: Re: Re: Totuus ja viisaus löytyy Sanasta

Täälläkin on esitetty samaa hieman eri muodossa, mutta ruksi-asiat samalla ajatuksella. Liittyi seuraavaan keskusteluun:

#36917 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

26.06.2014 15:31


"Toisaalta yksityisyyden suojaa turvaavat lait kieltävät sellaiset viralliset tiedot, kuten siviilisääty jotka paljastaisivat henkilön yksityisyydensuojaan liittyviä asioita."

Ilman suurempia muutoksia avioliittolakiin, tuohon viralliset tiedot kohtaan vois ihan hyvin laittaa avioliitto tai rekisteröity parisuhde saman ruksin alle ja sitten rekisteröidyn parisuhteen lakiin korjattaisiin teidän vaatimanne muutokset, joka tietysti vaatisi lainsäätäjän hyväksynnän.


Lakimuutosta ei tarvitakaan!

Posted on 30.6.2014

 

#38472 Re: Re: Re:

12.07.2014 00:12