Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Pink Butterfly

#39023 Tekopyhä olet itse

18.07.2014 18:19

#39021: - Re:

Itse et osaa kirjoittaa sanaa ´Raamattu` isolla (niinkuin kuuluisi) ja puhut muille ulkokultaisuudesta!

Vastaukset


Vieras

#39103 Re: Kukahan on opettanut vääriä tapoja?

2014-07-19 16:01:14

#39023: Pink Butterfly - Tekopyhä olet itse

Tässä en tahdo riitaa haastaa, mutta... jos onkin joillakin jo useita kymmeniä vuosia koulun penkillä istumisesta. Silloin ei ollut vielä peruskoulun ala-astetta, ei varmaan myöskään edes kunnallista keskikouluakaan, olisiko ollut kansakoulu. Jos nämä vanhemmat henkilöt, joilla on paljon enemmän elämänkokemusta ja elämänviisauttakin joillakin kuin nuoremmilla, eivät välttämättä pysty kirjoittamaan nuorempien henkilöiden kaltaista tekstiä ajatellen oikeinkirjoitusta, olisihan tuo kuitenkin hyvinkin anteeksiannettavaa, koskapa tuonkin, että Raamattu on kirjoitettu pienellä alkukirjaimella, on hän todennäköisesti oppinut juuri teiltä sieltä homoleiristä tai vastaavasta ateistileiristä, jotka olette täällä aika kauankin aikaa kirjoittaneet Raamatun useinkin pienellä alkukirjaimella. Oikeaoppinen kirjoitusasu on kuitenkin isolla alkukirjaimella, mutta esim. arkkipiispa ja piispa kuuluukin kirjoittaa oikeaoppisesti pienellä, koska kumpikaan heistä ei ole Jumala:)

Ollessani keskikoulussa toista vuotta keskikoulu muuttui kunnalliseksi ja oppikirjoja ei enää tarvinnut itse maksaa.

 

Te, jotka osaatte kirjoittaa oikein, älkää kirjoittako miten sattuu. Teistä katsotaan mallia samoin kuin lapsikin aikuisesta.