Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

pirkkolee

#36796 Re: Homous on myös syntiä.

24.06.2014 17:14

#32144: - Homous on myös syntiä.

Hyvä kirjoitus. Näin minäkin uskon ja ajattelen.

Jos jollakulla, minulla tai toisella, on jokin vääränlainen taipumus, on pyrittävä tekemään parannus eikä kerskua sillä, että minä se vaan teen sitä ja tätä ja onpas tää niin oikein. En sano sitä, että on helppoa muuttaa itseään, mutta uskovana voin mennä Herran eteen ja sanoa, että minulla on tällainen juttu, mutta minä en pääse siitä eroon, auta sinä minua. Voi käydä niin, että sen vaikean asian kanssa joutuu kipuilemaan vuosia ja pyytämään usein ja pitkäänkin, että se väärä asia poistuisi elämästä, mutta siinä onkin se pointti, että se vaikea asia voi saada meidät etsimään Jumalaa ja hänen armoaan.

Se vaikea asia voi ollakin Jumalan kutsu lapsekseen. Jumala haluaa jokaisen pääsevän taivaaseen ja silloin se tie voi olla vaikea, koska me ihmiset haluamme itse pelastaa itsemme ja tehdä elämämme oman näköiseksemme. Toiset eivät saa määritellä oikeaa ja väärää, vaan me itse.

Jumala ei vihaa homoa eikä lesboa eikä heteroita, vaan Jumala vihaa syntiä. Siinä on ero.

Vastaukset

Vieras

#36797 Hihhulointi on älytöntä

2014-06-24 17:31:16

#36796: pirkkolee - Re: Homous on myös syntiä.

En minäkään vihaa jeesushihhuleita ihmisinä, vaan ainoastaan heidän silmitöntä hihhulointiaan.

Vieras

#36798 Re: Re: Homous on myös syntiä.

2014-06-24 17:37:36

#36796: pirkkolee - Re: Homous on myös syntiä. ....#32144: - Homous on myös syntiä.

Nämä molemmat kirjoitukset ovat hyviä. Minäkin uskon samoin. Kiitos!