Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

Törkeää

#515 "Pahoittelemme toimitusten viivästymistä"

03.08.2011 23:10

Vuonna 2009 huudettu Nintendon pelikonsoli on edelleen matkalla tai jossain. Lisäksi kymmeniä muita voitettuja ja maksettuja tuotteita on tulematta. Rahallinen arvo noille tavaroille ~4000€. Se mitä on menetetty ja maksettu on nuo huutopaketit ja tuotteiden toimituskulut ~800€. Tuolta palvelusta on lähetetty kännykkä ja tietokonehiiri. Osuvasti lähetetyt pikkupalkinnot ruokkivat jo hiipuvaa uskoa pistämään vielä rahaa palveluun, jos vaikka tulisikin kaikki tavarat!

Moneen kertaan on noita tavaroita kyselty ja aina sama vastaus:
"
Hei,

Valitettavasti toimituksessamme on viivettä. Tilannetta korjataan parhaillaan. Pahoitteluni odottamisesta.


Ystävällisin terveisin, "


Tuonne on yrittänyt ehdottaa esimerkiksi tavaroiden vaihtoa toisiin mutta turhalle tuo näyttää.


Muutaman kerran olen soitellut kuluttaja-asiamiehelle ja siellä asiaa voivotellaan nykypäivän "katuhuijauksena"..osta kultakello mutta todellisuudessa onkin muovikello. Fiksuhuuto on toisaalta huonompi koska sieltä ei saa mitään.

Viime viikolla palasin jälleen kuluttaja-asiamiehen kanssa yhteyksiin näiden asioiden tiimoilta ja sieltä kehotettiin kaikkia ketkä tavaroitaan odottavat tekemään kuluttajariitalautakuntaan valitus ja poliisille rikosilmoitus. Kuluttaja-asiamies kehoitti levittämään sanaa ettei palveluun enää pistetä euroakaan rahaa kiinni!

Tuolla verhojen takana on menossa jokin vetoomus Euroopan suuntaan tuon palvelun sulkemiseksi. Sitä odotellessa ei voi kuin ihmetellä miten jokin palvelu voi huijata näin monia suomalaisia ihmisiä.

Toivottavasti fiksun pojilla on kivaa lekotella ja surffata siellä lämpimässä.

Vastaukset

vieras

#516 Re: "Pahoittelemme toimitusten viivästymistä"

2011-08-04 13:49:43

Eipä auttanut ilmoitus kuluttajariitalautakuntaan eikä rikosilmoitus poliisille.