Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Järkeä päähän, ei alapäähän

#33299 Homohiv

02.04.2014 19:34

Olen ollut parisuhteessa kumppanini kanssa kymmenen vuotta ja erosin hänestä viime vuonna. Olimme onnellisia suhteen alkuaikoina, mutta viimeiset vuodet olivat jo tuskallisia. Lopulta paljastui, että kumppanillani olikin ollut suhde Hollantilaismieheen ja hänellä todettiin tutkimuksissa Hiv. Olin järkyttynyt ja hikikarpalot otsalla menin testiin, testi oli kuitenkin onneksi negatiivinen. Tähän päättyi myös samalla homoiluni ja olen nyt onnellisessa parisuhteessa viehättävän naisen kanssa. Tämä on elämäni parasta aikaa ja nautin siitä, että olen terve (hiv negatiivinen). Olen kertonut asiasta homoystävilleni ja hekin ovat alkaneet miettimään omaa tilannettaan.

Vastaukset

res.matr.

#33303 Re: Homohiv-tarinaniskijä

2014-04-02 19:56:34

#33299: Järkeä päähän, ei alapäähän - Homohiv 

 Taitaa olla taas se sama ´varoitustarinoiden´ kertoja ,joka satuili onnettomasta elämästään (olemattomien) gay-vanhempien lapsena,´uskoutui viimein opettajalleen ja sai häneltä vasta silloin tietää olevansa  gay-vanhempien lapsi, mutta nyt elää onnellisessa parisuhteessa naisen kanssa.´..ym. pahasti ontuvia kohtia ´happy end´-tarinanpahaseensa liittäen. Vähän sellaista " Enkeli-Elisa"- tyyppistä juttua siis...Sinulla on vielä paljon kehittymistä edessäsi ,jos aiot kunnon tarinankirjoittajaksi. Tämä ei nyt mennyt läpi  tälläkään kertaa -vielä tämäkään...