Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Totuus tekee vapaaksi ja varjelee pahuudelta

#33025 Re: Re: Re:

29.03.2014 18:56

#33012: - Re: Re:

Tarkoitit varmaankin tätä Sanan kohtaa, eli Matteus 24.luku, jakeet 23-26 : "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko. "

Tässä luvussa Jeesus varoittaa eksyttäjistä/huijareista, joita tulee lopunaikoina esiintymään ja on jo esiintynytkin. Samassa yhteydessä Jeesus käskee: Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä. Näitä eksyttäjiä ovat mm. islam, MAP, J:n todistajat, etc.

Jumalan Sanan tuntemisen tärkeyttä ei voi ylikorostaa, koska kaikki eksytykset kieltävät yhden tai useamman Raamatun totuuden.

Vastaukset

Vieras

#33028 Re: Re: Re: Re:

2014-03-29 19:22:00

#33025: Totuus tekee vapaaksi ja varjelee pahuudelta - Re: Re: Re:

Matteus 24.luku, jakeet 34:

"Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu."

Noo, mitäs nyt pikku ajoitusvirhe, vaivaiset 1980 vuotta tässä ennustuksessa sitä huonommaksi tekisi....? Uskossaan täytyy olla tosi vahva, jos vielä jaksaa odottaa, vaikka kaikista suurin guru puhuu pehmeitä.

Raamatunsitaatit elinohjeena

#33076 Re: Re: Re: Re:

2014-03-30 08:44:39

#33025: Totuus tekee vapaaksi ja varjelee pahuudelta - Re: Re: Re:

Kohta, jossa varotetaan menemästä esim. erämaahan  kun "Jeesus on siellä", tarkoittaa sitä, ettei tosikristityn tarvitse ajatella itse, vaan lukea Raamattua sananmukaisesti sitä lainkaan tulkitsematta. Kun on ulkoistanut oman ajattelunsa, ei tarvitse nähdä turhaa vaivaa ongelmia kohdatessaan.