Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#30816 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lakialoitteen vaikutukset suomessa.

08.03.2014 14:59

#30810: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: lakialoitteen vaikutukset suomessa.

Minulla on kokoonpano:W7, Firefox ja hiiri.

1. Aktivoi (maalaa nuolella siniseksi koko osoite) siirrettävä osoite hiiren vasemmalla, hiiren vasemmalla puolella ylävalikosta muokkaa kohdasta, klikkaa valikko auki ja sieltä kopioi. Siirry kirjoitus sivulle esim. tämä adressi. Klikkaa kursori hiiren vasemmalla kohtaan, johon haluat siirtää ko. osoitteen. Sitten jälleen muokkaa kohta auki ylhäältä hiiren vasemmalla ja klikkaa liitä.

2. Hiiren oikealla puolellakin on kopioi ja liitä toiminto, kokeile niitäkin, on nopeampi tapa.

3. Sama kuvio kosketuslevyn kanssa, kuin 1. kohdassa, luulen näin.

Kokeile, onnistutko näillä!

Vielä, jos sinulla on IE selain käytössä, joku vois neuvoa sen, tai lataa ja asenna Firefox selain.

Vastaukset


Vieras

#30819 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lakialoitteen vaikutukset suomessa.

2014-03-08 15:28:03

#30816: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lakialoitteen vaikutukset suomessa.

Sori jos sekaannun mutta tee sinäkin näin:

1. Aktivoi (maalaa nuolella siniseksi koko osoite) siirrettävä osoite hiiren vasemmalla, paina Ctrl ja C

Siirry kirjoitus sivulle esim. tämä adressi. Klikkaa kursori hiiren vasemmalla kohtaan, johon haluat siirtää ko. osoitteen ja paina Ctrl ja V.

Helppoa.

Tässä vielä linkki:

Windowsin pikanäppäimet      https://support.google.com/chrome/answer/157179?hl=fihttps://support.google.com/chrome/answer/157179?hl=fi


Vieras

#30827 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lakialoitteen vaikutukset suomessa.

2014-03-08 16:25:38

#30816: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: lakialoitteen vaikutukset suomessa.



Kiitti kovasti.

Mulla tuo toimii niin,  että osoite sinistyy yhdellä klikkauksella,   mutta sitten kun avaa m uokkaa-valikon sen sinistyksen jälkeen,  valinta "kopioi" - on harmaannutettu,  eikä reagoi mitenkään.  Vanhassa sain hiirellä kaikki nopeasti.