Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

07.03.2014 21:10

Ihminen ihmistä vastaan ja taas saa homo kokea olevansa toisenluokan kansalainen. Kiitos rakkaudestanne uskovaiset. Onneksi kaikki uskovaiset eivät ole näitä jotka täällä alentavat ihmistä. Kiitos siitä teille jotka ymmärtävät ja rakastavat.

Vastaukset

Vieras

#30761 Re:

2014-03-07 21:24:33

#30758: -

rakkaus on myös totuuden kertomista. Ihmistä tulee rakastaa, muttei hyväksyä niitä tekoja jotka vievät ihmistä tuhon tielle.

Rakkaus ei ole välittävää rakkautta silloin kun hyväksytään kaikki mitä ihminen haluaa tai kaveri pyytää.

Vieras

#30762 Re:

2014-03-07 21:33:31

#30758: -

Olen ollut parisuhteessa yli 30 vuotta. Homoseksuaali? Kyllä. Olen jo sen verran vanha että tuo parisuhteen virallistaminen olisi minullekkin ihana asia. Minulla on lapsia 3 kappaletta, ovat jo aikuisia ja kaikki ovat heteroseksuaaleja. Jokainen heistä tietää parisuhteestani ja jokainen hyväksyy sen. Rakkaus, mitä se on? Ilmeisesti teille täällä se on vain sitä per..se panoa josta täällä koko ajan saa lukea. Onko teidän avioliittonnekin pelkkää panemista?? Siltä nuo teidän kirjoituksenne tuntuvat. Oletteko koskaan kokeneet rakkautta toiseen ihmiseen? Onko se pelkkää seksuaalista himoa? Minulla se ei ole sitä. Se on toisen ihmisen tukena ja vierellä olemista, niin hyvinä kuin pahoina aikoina. Tämän te haluatte minulta kieltää siinä lähimmäisenrakkaudessanne. Miettikää. Hyvää yötä. Lämmin ja rakastava kainalo odottaa. Sitä kai ei teidän Raamatussanne kielletä?