Kaj Kunnas pois YLEn Olympiakiekko-lähetyksistä!

Kommentoitu viesti

Lindegrenin Pentti

#1004 Täällä huutelevat

13.02.2014 07:28

Vaikuttaa jotenkin että täällä huutelevat ja adressin allekirjoittaneet eivät välitä itse lajista mitään, vaan sillä on eniten merkitystä kuka selostaa. Jos ei ole Mertsia, niin eipä taida suomalaisia jääkiekko oikeasti kiinnostaa.

Jossain tuolla aiemmin joku oli tokaissut, että jos lajista jotain tajuaa, niin sen pitäisi olla aivan sama kuka siellä selostamossa on. Sitä peliä kuuluu seurata, ei keskittyä selostajan läpänheittoon tai sen puutteeseen.

Vastaukset

Jääkiekko

#1005 Re: Täällä huutelevat

2014-02-13 07:58:44

#1004: Lindegrenin Pentti - Täällä huutelevat

Mistä olet sellaisen vaikutelman saanut, että täällä huutelevat ja allekirjoittaneet eivät välitä itse lajista mitään? Omalla kohdallani raivon ja järkytyksen ja pettymyksen aiheuttaa juuri se, että välitän jääkiekosta todella paljon ja seuraan lajia aktiivisesti muutenkin. Mielestäni arvokisoissa lajia selostavan henkilön pitäisi olla ammattitaitoinen, asiantunteva ja asiallinen. Tarkoitus ei ymmärtääkseni ole tehdä ottelusta selostuksen avulla jonkinlaista hupiohjelmaa, jossa selostaja esittää pääroolia. Tämän vuoksi minulle ja varmaan monelle muulle ei todellakaan ole sama asia kuka otteluita selostaa.

kiekko kunniaan

#1015 Re: Täällä huutelevat

2014-02-13 11:10:29