Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

USAn malliin!

#4358 Re: Re: Thursday, January 02, 2014

03.01.2014 20:59

#4357: Historiallinen jatkumo! - Re: Thursday, January 02, 2014

Israel voisi liputtaa sateenkaarilipuilla väylän Tel Avivista Jerusalemin kautta Kuolleelle Merelle, jossa mm. Sodoma ja Gomorra sijaitsivat. Sinne voisi perustaa muistomuseon tuhottujen kaupunkilaisten muistoksi ja kunniaksi kuten Yad Vashem Jerusalemissa. Kaiken maailman sorrettujen ja tuhottujen homojen muistomerkki ja toimintapiste olisi varmasti melkoinen imagovoitto kaiken uskonnollisen krääsän ja paatoksen vastapainoksi!

Tel Aviv pyrkii virallisesti saamaan sille annetun ”valkoisen kaupungin” tittelin lisäksi ”maailman homokaupungin” arvonimen ja kunnian. Ehkäpä sana valkoinen tulisi muuttaa muotoon ”sateenkaaren värinen”, se ehkä paremmin kuvaisi kaupungin johdon pyrkimyksiä.

Tel Aviv äänestettiin maailman parhaaksi gay-kaupungiksi ennen esimerkiksi New Yorkia ja Lontoota lentoyhtiö American Airlinesin ja www.gaycities.com -sivuston järjestämässä kilpailussa.

Tel Aviv toi voiton kotiin 43 prosentilla äänistä. Toiseksi tullut New York sai äänistä ainoastaan 14%. Tel Avivissa, joka on tunnettu avoimesta asenteestaan HBT-liikettä kohtaan (homoseksuaalit, biseksuaalit ja transvestiitit), järjestetään joka vuosi gay-festivaali ja muita tapahtumia, jotka houkuttelevat monia HBT-turisteja koko maailmasta.

Vuoden 2012 Gay Pride -festivaali järjestetään 8. kesäkuuta 2012 ja festivaalille odotetaan yli 100 000 vierailijaa. Viime vuonna Tel Avivin festivaalilla vieraili 5 000 turistia mm. Britetistä, Yhdysvalloista, Saksasta, Hollannista ja Pohjoismaista.
American Airlinesin kotisivuilla vierailleita on viimeisen kuukauden aikana pyydetty äänestämään suosituinta gay-kaupunkia. Äänestys sisälsi kategoriat paras yöelämä, paras ruoka, hienoimmat rannat ja hauskin gay-paraati.
Tulos osoittaa, että Tel Avivin ja New Yorkin jälkeen Toronto sai äänestyksessä 7 prosenttia äänistä, San Paulo 6%, Madrid ja Lontoo 5% ja New Orleans yhdessä Mexiko Cityn kanssa 4%.

Israel palkkaa homoja imagokampanjaansa

Israel palkkaa homoseksuaaleja epäviralliseksi lähettiläikseen eri puolille maailmaa. Tarkoituksena on parantaa Israelin imagoa maailmalla korostamalla moniarvoisuutta, sanoi diplomatiasta vastaava ministeriö.

http://img.yle.fi/uutiset/ulkomaat/article5000766.ece/ALTERNATES/w580/israel+hom...

Israelilaissotilas liittyi pride-kulkueeseen Jerusalemissa heinäkuussa 2011. Kuva: Jim Hollander / EPA

Ministeriö on julkistanut erilaisista vapaaehtoisista koostuvan ydinjoukon, jotka puhuvat Israelista eri maissa. Verkkosivullaan julkistamassa viestissä ministeriö rohkaisee vähemmistöjä ja homoyhteisön jäseniä liittymään kampanjaan.

Ministeriön tiedottajan mukaan ihmisten mieleen ei useinkaan nouse homoyhteisöt, kun he ajattelevat Israelia. Israelissa on kuitenkin suuria seksuaalisten vähemmistöjen yhteisöjä.

Lähteet:AP

Vastaukset

Sateenkaari liiton merkki!

#4359 Re: Re: Re: Thursday, January 02, 2014

2014-01-03 21:05:02

#4358: USAn malliin! - Re: Re: Thursday, January 02, 2014

1.Mooseksen kirja:
9:8 Ja Jumala puhui Nooalle ja hänen pojillensa, jotka olivat hänen kanssansa, sanoen:
9:9 "Katso, minä teen liiton teidän ja teidän jälkeläistenne kanssa
9:10 ja kaikkien elävien olentojen kanssa, jotka luonanne ovat, lintujen, karjaeläinten ja kaikkien metsäeläinten kanssa, jotka luonanne ovat, kaikkien kanssa, jotka arkista lähtivät, kaikkien maan eläinten kanssa.
9:11 Minä teen liiton teidän kanssanne: ei koskaan enää pidä kaikkea lihaa hukutettaman vedenpaisumuksella, eikä vedenpaisumus koskaan enää maata turmele."
9:12 Ja Jumala sanoi: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä ikuisiksi ajoiksi teen itseni ja teidän ja kaikkien elävien olentojen välillä, jotka teidän luonanne ovat:
9:13 minä panen kaareni pilviin, ja se on oleva liiton merkkinä minun ja maan välillä.
9:14 Ja kun minä kokoan pilviä maan päälle ja kaari näkyy pilvissä,
9:15 muistan minä liittoni, joka on minun ja teidän ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, eikä vesi enää paisu tulvaksi hävittämään kaikkea lihaa.
9:16 Niin kaari on oleva pilvissä, ja minä katselen sitä muistaakseni iankaikkista liittoa Jumalan ja kaikkien elävien olentojen, kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."
9:17 Ja Jumala sanoi Nooalle: "Tämä on sen liiton merkki, jonka minä olen tehnyt itseni ja kaiken lihan välillä, joka maan päällä on."

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…