Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#26504 Re: Kuin lastut laineilla

30.12.2013 19:44

#26502: lakupekka - Kuin lastut laineilla

Niin, ... onhan se karmeaa, kun sultakin ne kauhistuttavat sanat ovat viemässä oikeuden syrjiä niitä, jotka mielestäsi ovat jostain käsittämättömästä syystä alempiarvoisempia kuin sinä. Kyllä pelottaa moinen diskriminaatiotyhjiö, miten sitä nyt ihminen voi enää elää....

Jos kuitenkin haluat löytää ratkaisun arvotyhjiöösi, voisit vaikka aloittaa ajattelemalla rakkauden kaksoiskäskyn toista osaa. Se tarkoittaa, että sinun on kunnioitettavan ja rakastettava lähimmäistäsi siinäkin tapauksessa, että et ehkä kaikkea hänen lähtökohdistaan ymmärrä. Ja se tarkoittaa myös sitä, että et voi omia lähtökohtiasi ja arvojasi hänelle asettaa minkäänlaiseksi ehdoksi tälle rakkaudelle.

Ykkösosaakaan sinun ei tarvitse unohtaa. Kohdallasi se tarkoittaa, että koetat elää niin hyvin ja eettisesti kuin mahdollista. Se taas sisältää mm. sen, että lakkaat ajattelemasta, että tämä maailma pyörisi oman napasi ja omien asenteittesi ehdoilla.

Aika pahan pani sulle Jeesus, aatteleppa sitä....

Vastaukset


Vieras

#26507 murrosikää?

2013-12-30 21:00:18

#26504: - Re: Kuin lastut laineilla

 

Mulla ainakin alkaa ottamaan jo "kukkaron päälle" ..ja LISÄÄ vain vingutaan!

Kun väärin konstein luodaan hyvinvointia, ollaankin kohta kaikki pahoinvoivia ja todella tärkeät asiat, esim. lastensairaala, jäävät "nuolemaan näppejään".

P.s. Niin, koska mä saa sen kauneusleikkauksen yhteiskunnan laskuun, että pääsisi naimisiin ja saisin lapsia, kun mä niiin tahdon? Missä tasa-arvo? Mulla on oikeus, koska muillakin on...mä haluun, itsarinko täs joutuu tekeen..;)