Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#24998 Eipä hyvä tarvitse korjauksia

18.11.2013 16:17

Kun on jo tasa-arvoinen avioliitto kahden eri sukupuolen välillä, niin ei siihen tule samaa sukupuolta olevien keskinäisiä suhteita sotkea.

Vastaukset

res.matr.

#25021 Re: Eipä hyvä tarvitse korjauksia?

2013-11-19 13:03:46

#24998: - Eipä hyvä tarvitse korjauksia 

Hyvä se on ehkä sinun mielestäsi, mutta ei suinkaan kaikkien muiden mielestä. Jos olet naimisissa, niin ole huoletta:mikään ei tule sinun kohdallasi jatkossa muuttumaan,eikä mitenkään "sotkeutumaan" (....ellet sitten itse omia asioitasi  avioliitossasi sotke). Kukaan ei tulevaisuudessakaan tule epäilemään sinua homoksi (...ellet sitten itse anna aihetta niihin epäilyihin) kukaan ei tule viemään sinulta eikä perheeltäsi euron eikä sentinkään vertaa etuuksistanne  (...kunhan vain  itse osaat pitää huolen  byrokratiaa ja verottajaa vastaan eduistasi ja oikeuksistasi ja  tunnet ne kulloisessakin tilanteessasi yhteiskunnassa) . Et ole siis itse ,eikä perheesi ole menettämässä yhtään mitään, mutta olisit silti  hyvin halukas estämään sen etteivät jotkut, s i n u l l e t äy s i n t u n t  e m a t t o m a t ihmiset saisi järjestää omaa elämäänsä koskevia asioita suhteessa  yhteisöömme ja valtioomme. (siitähän avioliiton julkisuudessa lopultakin on kyse).Onneksi sinun kaltaistesi estäjien jälkijunaisilla (&-jättöisillä)  kansalaismielipiteillä ei loppupelissä tule olemaan mitään merkitystä,KOSKA ASIA,  EI KOSKE, EIKÄ  EDES KOSKETA SINUA MILLÄÄN TAVALLA, EI SINUA MYÖSKÄÄN TULLA  MILLÄÄN LAILLA  SIITÄ PÄÄTETTÄESSÄ KUULEMAAN Käsite `äänivalta muiden elämän kontrolloinnissa ja ohjauksessa` on näet maassamme tuntematon.