Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#23341 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliiton perimmäinen tarkoitus

28.10.2013 13:13

#23340: Todella upeaa - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliiton perimmäinen tarkoitus

http://mannagryn.puheenvuoro.uusisuomi.fi/97708-homofobia-geneettinen-sairaus-vai-opittu-k%C3%A4yt%C3%B6sh%C3%A4iri%C3%B6

Onko lähimmäisestä välittäminen ja auttaminen totuuden (Jumalan sanan) mukaan fobiaa. Esimerkiksi jos sanon varkaalle että älä varasta sillä se on syntiä jonka Jumala tulee tuomitsemaan Jumalan sanan mukaan. Sanon varkaalle siksi totuuden jotta hän voisi kääntyä väärältä tieltään joka johtaa tuhoon parannukseen ja välttyisi Jumalan tuomiolta. Olenko näin sanoessani fobinen tuota lähimmäistä kohtaan joka on varastanut?

Tai jos sanon murhaajalle että älä tapa sillä se on syntiä jonka Jumala tulee tuomitsemaan. Sanon Jumalan sanan ilmoittaman totuuden tappamisesta siksi että murhaaja voisi kääntyä väärältä tieltään parannukseen ja välttyä Jumalan tuomiolta. Olenko näin sanoessani fobinen tuota lähimmäistä kohtaan joka on murhannut?

Tai jos sanon huumeiden käyttäjälle että älä käytä huumeita sillä se on syntiä Jumalan edessä ja johtaa sinut tuhoon jos et tee parannusta. Sanon tämän siksi lähimmäiselle joka huumeita käyttää jotta hän voisi välttää Jumalan tuomion ja tuhon sillä välitän hänestä totuuden mukaan. Olenko tällöin fobinen lähimmäistä kohtaan joka käyttää huumeita?

Tai jos sanon homolle että älä makaa miehen kanssa sillä se on syntiä jonka Jumala tulee tuomitsemaan. Sanon tämän siksi homolle koska välitän hänestä rakkaana lähimmäisenä ja haluan että hän voisi välttää Jumalan tuomion ja tuhoon joutumisen. Olenko tällöin fobinen homoa kohtaan?

Hes.3:18 Jos minä (Herra) sanon jumalattomalle: sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et häntä varoita etkä puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen jumalattomasta tiestänsä, että pelastaisit hänen henkensä, niin jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
3:19 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta ja hän ei käänny jumalattomuudestansa eikä jumalattomalta tieltänsä, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.

Kun olen toiminut näin niin minua on monesti syytetty homofobiseksi vaikka en koe vihaa, pelkoa, inhoa, vastenmielisyyttä tai syrjintää homoja kohtaan.

Itseasiassa homot ovat kokeneet näitä tunteita minua kohtaan kun olen kertonut homouden olevan Jumalan sanan mukaan syntiä.

http://mikaeltorppa.puheenvuoro.uusisuomi.fi/90118...

Vastaukset


Vieras

#23342 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliiton perimmäinen tarkoitus

2013-10-28 13:17:47

#23341: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliiton perimmäinen tarkoitus

 

Etkö osaa itse perustella mitään, kun täytyy kopioida jonkun helluntailaiskiihkoilijan tekstejä?

Onpa hienoa, että hihhuleilla on hallussanne Totuus, jonka mukaan räksytätte muille ihmisille. "Synti" on uskonnollinen käsite, joten sitä voitte hokea seurateltoissanne. Demokraattisen valtion lainsäädäntöön ja yhteiskuntaan se ei kuulu millään tavoin.

 

 

 

Osuvasti sanottu

#23369 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliiton perimmäinen tarkoitus

2013-10-28 17:00:48

#23341: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avioliiton perimmäinen tarkoitus

Kiitos kommentista, sanoit asiat niin kuin ne ovat. Tottakai siitä homot älähtävät, kun homous sanotaan synniksi. Sitten he ovat heti perään lisäämässä, että "synti-käsite ei liity mitenkään maalliseen lainsäädäntöön".  Vaikka sanaa "synti" ei olisikaan Suomen laissa, niin ei sen puute tee syntiä olemattomaksi. On olemassa Ylimmäinen Tuomari, joka vieläkin sanoo synnin synniksi ja joka tuomitsee kerran koko ihmiskunnan. Jeesus on tämä Ylimmäinen Tuomari, jonka edessä me kaikki kerran polvistumme.