Vuorenkallion koulun puolesta

Kommentoitu viesti

Oikeus ja kohtuus

#8 Re:

19.10.2013 13:04

#2: M -

Koska siskosi kiusaustapaus on jäänyt hoitamatta, sinusta on parasta että kostoksi toistasataa oppilasta menettää koulunsa? Logiikkansa kullakin.

Vastaukset

Vieras

#11 Re: Re:

2013-10-19 19:28:34

#8: Oikeus ja kohtuus - Re:

ei se mikään kosto ole jos jätän allekirjoittamatta. Itse vedät heti omat johtopäätöksesi ja puhut nyt ihan omiasi. ei se minun ääneni tähän paljoa vaikuttaisi muutenkaan. Ja kouluhan siinä vain vaihtuu, onko se maailman loppu? ei mielestäni. Tai jos tuonne saadaan paremmat opettajat joita oppilaiden hyvinvointi kiinnostaa ja ottavat kiusaamiset vakavasti niin sitten voin allekirjoittaa. Tai jos alkavat vihdoinkin tehdä sille kiusaamiselle jotakin. Ja kenenkään ei oo pakko allekirjottaa jos ei halua. Mutta olisihan se tietenkin tyhmää sulkea koko koulu kun eihän täällä montaa koulua ole enää muutenkaan jäljellä. Miksi kaikki siis pitäisi tunkea samaan kouluun.. Mutten silti aio tällä hetkellä allekirjoittaa.

Vieras

#12 Re: Re:

2013-10-19 19:36:22

#8: Oikeus ja kohtuus - Re:

Ja sanon vielä, että jos se olisi minun päätettävissäni niin kostoksi antaisin ennemmin opettajille potkut enkä sulkisi koko koulua. En minä mitään kosta sillä, että jätän allekirjoittamatta, eivätkä oppilaat minun takiani kouluaan menetä vaikken allekirjoittaisikaan. Tuossa sinun puheessasi ei kyllä ollut mitään järkeä.