Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Kommentoitu viesti

Vieras

15.10.2013 21:18

En etsimälläkään löydä näiden virkamiesten toimesta mitään vilpillistä tai epärehellistä.

http://www.pohjalainen.fi/mielipide/yleis%C3%B6lt%C3%A4/lautakunnalle-ei-anneta-aikaa-perehtya-asioihin-1.1481988

Vastaukset

missä järki

#2411 Re:

2013-10-16 15:21:35

#2407: -

Keiden virkamiesten. Voi olla että kaikki  lautakunnassa meni pykälien mukaa, mutta; on todella järkyttävää, jos lautakunnan jäsenet joutuvat tekemään päätökset tietämättä mistä äänestävät. Jurin asiaan tutustuminen olisi tarvinnut todella muutakin tietoa kuin Lehmuksen ja lakimiehensä selitykset.Hallinto-oikeuden päätös olisi välttämättä pitänyt olla mukana.

Toivottavasti Vaasassa herätään, ja ruvetaan vaatimaan asioiden esilletuomista ja muutosta sille, miten hepposin perustein täällä (mahdollisesti muuallakin ) asioita hoidetaan.

Joku vielä äänestää tyhjää! Huh, huh! Paljonko maksaa Vaasalle? kaikki jukl!

Vieras

#2413 Re:

2013-10-17 07:43:45

#2407: - 16.10.2013 00:18 En etsimälläkään löydä näiden virkamiesten toimesta mitään vilpillistä tai epärehellistä.

Minä löydän heti ensimmäisestä kirjoituksesta alkaen.

Jurin erottaminen tehtiin vilpillisesti ja se todettiin Vaasan hallinto-oikeudessa.

Kyse on nyt vilpin jatkamisesta sillä kävi miten kävi, Juri ei enää saa virkaansa koska nyt pelataan aikaa.  Kun päätös Jurin laittomista potkuista saa lainvoiman, ovat Swanljung, Nummela, Käräjämäki jo  älynneet itse siirtyä muihin tehtäviin.  Jäljellä on enää vain kallis loppulasku.  Eli nyt pelataan aikaa kun itse sen suomme.