Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#22062 Re: Re: Re: Re: Re: 22011

06.10.2013 10:27

#22057: - Re: Re: Re: Re: 22011

Valtakunta-  ja sen lapset-    pohjautuu vanhanliiton Israelille osoitettuun liittosuhteeseen.  Liiton teki Jumala,  toinen osapuoli oli Aabraham,  ja hänen sukunsa.  Liiton kansa oli erotettu muista kansoista.  Liitto tehtiin ikuisiksi ajoiksi,  siksi,  niinkuin Jeremia sanoo,  Jumala itse kokoaa valtakuntansa lapset lopunaikoina takaisin Juudean ja Samarian = Länsirannan vuorille.

Jer. 3:14     Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin.  

Näin on tapahtunut kaikkialla,  kaukana  maan äärimmäisilläkin kolkilla Pyhän kansan jäsenet kuulevat,  monet  suoraan omaan tietoisuuteensa Israelin Pyhän kutsun:  palaa takaisin.

Israelin ulkopuolella  Lapsiksi tullaan,  ei automaattisesti syntymällä tähän maailmaan tai kristilliseen valtioon tai luter.kirkon jäseniksi.  Vaan syntymällä valtakunnan lapseksi  uskon kautta Pyhässä Hengessä.

Vastaukset

Vieras

#22064 Re: Re: Re: Re: Re: Re: 22011

2013-10-06 10:40:25

#22062: - Re: Re: Re: Re: Re: 22011 

Pitäisikö hiemaan laajentaa linssikulmaa ennen kun alkaa yleistää tuommoista tai puhu suoraan että sinä uskot niin. Sinäkö sitten koet kuuluvasi näihin onnekkaisiin meidän muitten jäädessä nuolemaan näppejämme?