Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#21267 Re:

23.09.2013 09:34

#21258: -

Rehellisesti kirjoitettuna en oikein ymmärrä sitä, että miksi tuossa lukee UUSuskovainen. Mitä sillä tarkoitetaan, tietääkö joku? Itse olen ainakin ollut uskiksena jo pitkät, pitkät ajat ja olen myös eläkkeellä.

Sinulla näyttäisi olevan suppeanpuoleinen käsitys elämästä. Iankaikkiseen elämään kuuluu muutakin kuin tuo korostamasi nuoruus ja yleensäkin tämä maanpäällinen elämä. Kokemuksien kautta tullutta hyväähän tässä jaetaankin, ei viikatetta. Omista haluistani tällä keskustelupalstalla on yksi ylitse muiden: Homo pyrkisi vaikuttamaan rekisteröity parisuhde -lainsäädäntöön jos tuota tulisi jotenkin muuttaa. Aivan vapaasti minun puolestani sitä voisi muutella.

Mielestäni Jumala ohjeineen kannattaisi ottaa huomioon. Kyllä kai siihen kuuluu joitain moraaliohjeitakin, joita joko ihastelen, vihastelen tai ihmettelen. Tässä tärkeimmät.

 

Vastaukset


Vieras

#21268 Re: Re:

2013-09-23 09:42:44

#21267: - Re:

UUSuskovainen =eläkeiän kynnyksellä ahdistukseensa uskoontullut, teilaa ihmisen elämänkaaren, kieltää elämisen kirjon oman ahdistuksensa ja epäonnistumisensa vuoksi