Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#21042 Jeesus haluaa auttaa sinua

20.09.2013 18:05


Jotkut sanovat, ettei oikeisiin kristillisiin arvoihin kuulu varoittaa synnistä. Tiesitkö sinä kristitty, joka masennusta sairastat, sinä voit parantua masennuksestasi osittain tai jopa kokonaan, kun alat harrastamaan säännöllisesti hyviä tekoja? Kun annat aikasi auttaaksesi muita, Kristuksen tähden, koet että elämälläsi on suunta ja tarkoitus, ja sitä kautta saat itsetuntosi kohotetuksi. Tämä vihje ei välttämättä auta, jos teet vain yhden tai kahden hyvän teon ja lopetat siihen. Kolme pappia istui iltaa ja päätti ripittäytyä toisilleen luottamuksellisesti. Ensimmäinen sanoi: Minä olen armoton juoppo. Minulle ei riitä omat aineet, vaan olen varastanut pullokaupalla ehtoollisviiniäkin. Toinen sanoi: Minulla on taas useita irrallisia seksuaalisuhteita esimerkiksi seurakuntani diakonissaan ja suntioon. Kolmas sanoi: Minä taas olen armoton juoruilija. Elämänmuutos Kristuksen kuuliaisuudessa tappaa masennuksen. Sinulla ei ole aikaa itsesääliin silloin kun annat aikasi hyvään tarkoitukseen. Jeesuksen ainutlaatuinen elämän työ mahdollisti syntien sovituksen ja elämä Hänen yhteydessään mahdollistaa Pyhän Hengen avulla uuden elämän jo nyt ajassa ja kerran ikuisuudessa Hänen hyvässä hallinnassaan uudessa maailmassa.
Kristilliseen lähimmäisen rakkauteen kuuluu Jumalan tahdon ja rakkauden julistaminen ihmisille jotta lähimmäiset voisivat ymmärtää Jumalan hyvän tahdon. Silloin masennuksen syyt saattaa löytyä hyvinkin nopeasti, ja silloin masennusongelmaisen ihmisen apu on helpommin saavutettavissa. Näin ei tietenkään ole kaikissa masennustapauksissa, mutta itsetutkiskelu ja rehellisyys on paikallaan. Ohjelmoi ajatuksesi uusi urille rakastamisen kautta. Emme tarkoituksella istuneet jalat laajassa haara-asennossa, eikä tarkoituksena ollut aiheuttaa pahennusta, vaan edellä johtuvista syistä video on kuvattu tietyllä tavalla. Seuraavassa videossa olemme huolellisempia ja pyrimme kuvauksellisesti parempaan lopputulokseen. Jatka sinnikkäästi ja huomaat masennuksesi hälvenevän. Ota rakastaminen sekä elämäntehtäväksi että elämäntavaksi.
Elämäsi tulee näin kukoistamaan. Koe olevasi hyödyksi! Huomioi, etten ole tässä kirjoittanut surutyöstä, vaan nimenomaan masennuksesta ja sen voittamisesta. Pitkäkestoisen, sairaalloisen sinnikkään masennuksen pahimmat aiheuttajat ovat anteeksiantamattomuus, katkeruus, viha ja erityisesti itsekeskeisyys. Jo yksikin näistä tekijöistä voi aiheuttaa masennuksen joka roikkuu mukana elämässäsi vuodesta toiseen.

Vastaukset


Vieras

#21069 Re: Jeesus haluaa auttaa sinua

2013-09-20 19:51:39

#21042: - Jeesus haluaa auttaa sinua

Jaa,  täällä on Paavola itte paikalla tänään?

Terve vaan,  minäkin taas sakkiin liityin.  Mitäs porukalle kuuluu?

Taitaa olla aika sähinä käynnissä.   


p niinkuin patti