Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

vieras
Vieras

#20411 Päivi Räsänen ihmeissään kohusta

12.09.2013 15:42

 

 

Kirkollisistakin asioista vastaava sisäministeri Päivi Räsänen kertoo Iiris-lehdelle muun muassa siitä, millaiset olivat hänen ensitunnelmansa heti kuuluisan Homoilta-ohjelman jälkeen. Ohjelma johti kirkosta eroihin.

- Kun muutama vuosi sitten olin Ajankohtaisen Kakkosen Homoillassa, soitin kotimatkalla miehelleni Niilolle ja sanoin, että olipa laimea keskustelu, minun olisi pitänyt jaksaa olla paljon ärhäkämpi. Niilo oli samaa mieltä. Seuraavana päivänä olin ihmeissäni, kun tajusin, millaisen hälinän olin saanut aikaan", Päivi Räsänen kertoo Iiris-lehden syyskuun numerossa.

Sisäasiainministerin ja Kristillisdemokraattien puheenjohtajan mielenrauhaa hässäkät eivät lehden mukaan vie

- Ymmärränhän minä, että kritisoijani kauhistelevat minua. Puhe synnistä on todella kovaa puhetta, hän kuitenkin jatkaa.

 

 

 

 

Vastaukset


Vieras

#20419 Re: Päivi Räsänen ihmeissään kohusta

2013-09-12 19:03:12

#20411: vieras - Päivi Räsänen ihmeissään kohusta

 

Räsänen on niin viidesläisen hihhulimaailmansa vanki, ettei tajunnut käyttäytyvänsä Homoillassa todella törkeästi kertomalla sormea heristäen, miten täysin tuntemattomien ihmisten pitäisi elää, jotta hän olisi tyytyväinen.

 

 


Vieras

#20448 Re: Päivi Räsänen ihmeissään kohusta

2013-09-13 07:08:07

#20411: vieras - Päivi Räsänen ihmeissään kohusta

 

Kylläpä on Päivillä huonot hoksottimen.